ROI w kampaniach internetowych

ROI w kampaniach internetowych

Jednym z celów, który przyświeca nam od początku naszej działalności, jest uświadomienie naszych Partnerów biznesowych, by traktowali wydatki na marketing internetowy jako inwestycję, która musi się zwrócić i przynieść wymierne efekty, a nie tylko jako koszt w budżecie marketingowym.

Niestety, jak pokazują badania z rynku amerykańskiego, opublikowane w kwietniu przez e-marketera, CTR jest nadal, dla marketingowców, najważniejszym wskaźnikiem mierzącym wydajność działań online. Dla 60% z nich jest to kluczowy wskaźnik. Tylko, dla mniej niż 40%, ważny był całkowity zwrot z inwestycji (ROI) na działania online. Z naszych doświadczeń i obserwacji rynku polskiego wynika, że ten odsetek jest, niestety, jeszcze mniejszy.

roi

Co najbardziej zaskakujące, wyniki badań były praktycznie identyczne jak wyniki z 2009 r, z czego jasno wynika, że marketingowcy uparcie trzymają się „staromodnych” wskaźników, zwłaszcza CTR’u.

Dla e-ffectica.pl, ROI jest najważniejszym wskaźnikiem, pokazującym skuteczność przeprowadzonych działań w Internecie. Skutecznie wpływamy na wzrost sprzedaży, zarówno online jak i offline oraz potrafimy wykazać, że jest to efekt działań przez nas zaplanowanych i przeprowadzonych.

Przemyślana strategia online i działania dopasowane do założonego celu marketingowego, poprzedzone wnikliwymi badaniami grupy docelowej, trendów i częstotliwości wyszukiwania przez Internautów informacji nt. marki i jej produktów, sezonowości wyszukiwań, która nierzadko jest inna niż sezonowość występująca w offline’ie – sprawiają, że pomagamy naszym Partnerom, np.  podnieść sprzedaż o 300% rok do roku czy kilkukrotnie obniżyć koszt pozyskania klienta.

Dlatego nie pozostaje nam nic innego jak zaprosić Was do współpracy i przekonać o naszej skuteczności.

There are no comments

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart