skuteczne kampanie internetowe

>
skuteczne kampanie internetowe

Planowanie kampanii – nie tylko online – cz.2 – Case Study

Dziś druga część o Statystykach wyszukiwarki Google. Na narzędzie Insights for Search można również spoglądać jak na zwierciadło działań prowadzonych w innych mediach. Przyjrzyjmy się

Planowanie kampanii – nie tylko online – cz.1

Wiele osób zastanawia się jaki wpływ będą miały ich aktywności marketingowe na zachowania użytkowników internetu. Czy w dobrym momencie rozpoczęliśmy kampanię czy należało się wstrzymać, a

Kobiety w Internecie-jak do nich trafić?

Jak już kiedyś pisaliśmy, kobiety stanowią bardzo wdzięczna Grupę Docelową – spędzają coraz więcej czasu w Internecie (więcej od mężczyzn), bardzo chętnie angażują się we

Reklama leków – jak dotrzeć do grupy 55+ za pomocą internetu

Konsumenci w wieku 55+ nieco inaczej poszukują informacji niż ich młodsi koledzy. Na co powinna zwracać uwagę firma farmaceutyczna, przygotowując kampanię internetową.

Mierzenie efektywności działań w social media

Problem większości marketerów – jak zmierzyć skuteczność działań w społecznościach. Badania pokazujące jak marketerzy mierzą się z tym na co dzień.

Kampania banerowa – efekt brandingowy po kampani online

Kolejne badania pokazujące wielkość efektu brandingowego przy kampaniach e-marketingowych.

Reklama internetowa – kosmetyki i działania online.

Sprzedaż kosmetyków przez Internet, źródła wiedzy o kosmetykach, sposoby poszukiwania informacji.

CTR nie jest miernikiem skuteczności kampanii banerowych

CTR nie daje nam pełnego obrazu skuteczności kampanii banerowej. Dlaczego i jak zmieniała się jego wartość w poniższym artykule.

  • 1
  • 2
  • 4

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart