Reklama banerowa – nowe standardy reklamy display
Jak już spieszą informować wszystkie branżowe serwisy, z dniem 1 stycznia 2012r. obowiązywać mają nowe standardy reklamy display. Grupa Robocza Brand Adverstising Online (w skład
Jak internauci poszukują informacji o deweloperze – wyniki badań
W lutym i marcu 2011 e-ffectica.pl przeprowadziła badanie ankietowe, mające na celu zbadanie jak internauci postrzegają reklamę internetową firm deweloperskich. W badaniu wzięły udział osoby które kupiły
Landing page – czyli strona docelowa efektywnej kampanii online
Możecie przeczytać jak dobrze przygotować stronę docelową do kampanii internetowej, oraz na co zwrócić szczególną uwagę przy jej budowie.
Reklama w internecie – retargetowanie
Retargetowanie najskuteczniejszą metodą targetowania kampanii banerowych
CTR nie jest miernikiem skuteczności kampanii banerowych
CTR nie daje nam pełnego obrazu skuteczności kampanii banerowej. Dlaczego i jak zmieniała się jego wartość w poniższym artykule.
Efekt ROPO – AGD/RTV, Turystyka, Kosmetyki, Farby
Efekt ROPO -to zachowania konsumenckie w internecie przed dokonaniem zakupu w tradycyjnych kanałach sprzedaży. Jak internauci wyszukują informacji i jak wcześnie to robią?
Internet najefektywniejszym medium reklamowym dla branży spożywczej
Internet pełni bardzo ważną rolę w procesie poszukiwania informacji o produktach spożywczych, a także w procesie podejmowania decyzji zakupowych. Oprócz poszukiwania informacji, badani często dzielą
- 1
- 2