Dlaczego marketing społecznościowy jest skuteczną reklamą?
Social media coraz szybciej ewoluują pod względem możliwości, jakie dają swoim użytkownikom w zakresie komunikowania się, prezentacji myśli, czy po prostu „bycia w kontakcie” z
Reklama na Facebook – jak zyskać i stracić fanów
Dla fanów marek na Facebooku, równie ważne są oferowane na fanpage rabaty, konkursy i inne korzyści materialne, jak nasza osobista sympatia dla danej marki czy
Strategia działań marketingowych w obszarze Social Media
W USA ponad 70% przedsiębiorstw ma opracowaną strategię w obszarze social media. A w Polsce? Kiedy nasze firmy o to zadbają i na co powinny
Serwisy mikroblogowe – strategia obecności marki
Czy serwisy mikroblogowe są dobrym sposobem na promocję naszej marki w sieci? Po co Internauci śledzą marki na Twitterze czy Blipie?
Budowanie strategii obecności na Facebooku
Przed podjęciem decyzji o rozpoczęciu działań na portalach społecznościowych, musimy się zmierzyć z jej szczegółowym zaplanowaniem i opracowaniem strategii. Dlaczego? Nasze działania powinny być nakierowane
Dlaczego łączyć e-mail marketing z działaniami Social Media?
Połączenie e-mail marketingu i działań w Social Media, nie stanowi dla siebie konkurencji, a wręcz działania te należy uznać za komplementarne.
Kampanie internetowe, a kobiety jako grupa docelowa c.d.
Kobiety stanowią bardzo atrakcyjną grupę docelową, również dlatego, że mają duży wpływ na decyzje zakupowe w gospodarstwie domowym. Wg. Bridget Brennan, kobiety decydują o 65%
Jak pozyskać nowych fanów na Facebooka?
Kilka wypróbowanych sposobów na zdobycie nowych fanów na portalu społecznościowym Facebook. Należy jednak pamiętać, że pozyskanie to nie sztuka, sztuką jest ich utrzymanie i przywiązanie
Czy dzieci i młodzież łatwo przywiązać do marek?
Jak przygotować działania w social media żeby dotrzeć do młodzieży? Czy i dziewczęta i chłopcy są wiernymi fanami marek? Odpowiedzi na te i inne pytania
Dlaczego warto robić kampanię w mediach społecznościowych?
Fani marek na Facebooku chętniej je kupują i wydają na nie zdecydowanie więcej niż pozostali konsumenci.
- 1
- 2