Badania marketingowe

>
Badania marketingowe

Zakupy w internecie – najważniejsze elementy według użytkowników

Z badań przeprowadzony w lutym 2012 przez comScore, dla kupujących za pośrednictwem sklepów internetowych kwestie dotyczące wysyłki są już tak samo ważne jak wybór produktów

Mailing/reklama dla deweloperów – tematyka witryn a efekt bezpośredni

  Wydawać by się mogło, że mailing na witrynach nieruchomościowych to najlepszy sposób dotarcia do osób zainteresowanych zakupem mieszkań. Tymczasem, szczegółowa analiza kampanii, jakie udało

Potencjał reklamy mobilnej

Niedawno narzędzie Megapanel PBI/Gemius Audience zostało wyposażone w dodatkową opcję do analizy odsłon wykonywanych z urządzeń mobilnych (telefonu, iPhona etc.) oraz możliwość porównania tych danych

Planowanie kampanii – nie tylko online – cz.2 – Case Study

Dziś druga część o Statystykach wyszukiwarki Google. Na narzędzie Insights for Search można również spoglądać jak na zwierciadło działań prowadzonych w innych mediach. Przyjrzyjmy się

Marketing deweloperów – nowe badania

e-ffectica.pl po raz kolejny prowadzi badanie ankietowe dotyczące skuteczności marketingu firm deweloperskich. Badanie ma być kontynuacją przeprowadzonej w ubiegłym roku ankiety, której część wyników znajdziecie

Marketing farmaceutyczny – suplementy diety vs. Internauci.

Z raportów dotyczących sprzedaży leków OTC wynika, że wzrasta ich sprzedaż w kanale Internetowym.  Jako, że wśród naszych Klientów znajdują się firmy farmaceutyczne, zdecydowaliśmy się

Jak internauci poszukują informacji o deweloperze – wyniki badań

W lutym i marcu 2011 e-ffectica.pl przeprowadziła badanie ankietowe, mające na celu zbadanie jak internauci postrzegają reklamę internetową firm deweloperskich. W badaniu wzięły udział osoby które kupiły

Kobiety w Internecie-jak do nich trafić?

Jak już kiedyś pisaliśmy, kobiety stanowią bardzo wdzięczna Grupę Docelową – spędzają coraz więcej czasu w Internecie (więcej od mężczyzn), bardzo chętnie angażują się we

FanPage banku na Facebooku – badania Internautów

Internauci nie chcą być fanami banków oraz instytucji finansowych na Facebooku. Taki wniosek płynie z wykonanych przez e-ffectica.pl autorskich badań, które miały pokazać postrzeganie przez

Ankieta oceniająca działania marketingowe deweloperów

Prezentujemy kolejne z serii badań ankietowych, związanych z marketingiem internetowym. Tym razem na elownik wzieliśmy sobie działania reklamowe w Internecie firm deweloperskich. Jeśli kiedykolwiek kupowaliście

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart