kampania cpc

>
kampania cpc

Kryteria targetowania reklam na Facebooku

W kilku najbliższych artykułach skupimy się na możliwościach reklamowych w serwisie społecznościowym Facebook. Dziś skupimy się na kryteriach targetowania – możliwości wyboru odpowiednich cech geograficznych, behawioralnych interesującej nas grupy

RTB – Real Time Bidding

W ostatnich miesiącach coraz większym zainteresowaniem cieszy się RTB – Real Time Bidding, głównie za sprawą sukcesu jaki ta technologia odniosła w USA, a także

Reklama graficzna w Google – Google Display Network

Bardzo często reklama w Google kojarzy się reklamodawcom tylko z reklamą tekstową AdWords i Adsense. Tymczasem ogromny potencjał tkwi w reklamie graficznej (banerowej) jaką możemy

Landing page – czyli strona docelowa efektywnej kampanii online

Możecie przeczytać jak dobrze przygotować stronę docelową do kampanii internetowej, oraz na co zwrócić szczególną uwagę przy jej budowie.

CTR nie jest miernikiem skuteczności kampanii banerowych

CTR nie daje nam pełnego obrazu skuteczności kampanii banerowej. Dlaczego i jak zmieniała się jego wartość w poniższym artykule.

Reklama w Internecie – targetowanie behawioralne i retargetowanie

Targetowanie znacznie zwiększa skuteczność i efektywność reklamy internetowej. Oprócz standardowo wykorzystywanego przez nas geotargetowania czy targetownia demograficznego, jedną z najskuteczniejszych jego metod jest targetowanie behawioralne

Skuteczny marketing internetowy – newslettery czy social media?

Jak przebiega komunikacja z Internautami? Czy częściej wybierają oni newslettery, portale społecznościowe czy serwisy mikroblogowe do komunikacji z marką?

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart