lojalność marki

>
lojalność marki

Dlaczego marketing społecznościowy jest skuteczną reklamą?

Social media coraz szybciej ewoluują pod względem możliwości, jakie dają swoim użytkownikom w zakresie komunikowania się, prezentacji myśli, czy po prostu „bycia w kontakcie” z

Mierzenie efektywności działań w social media

Problem większości marketerów – jak zmierzyć skuteczność działań w społecznościach. Badania pokazujące jak marketerzy mierzą się z tym na co dzień.

Rozmowy konsumentów w Internecie – żywność, napoje i rozrywka

Dobrze prowadzone działania w Internecie dla marek dają większy szum niż działania w sieciach handlowych. Jak często internauci rozmawiają o markach? Na to i inne

Marketing szeptany i wirusowy – alternatywny czy uzupełnienie działań?

Marketing szeptany, buzz marketing, kampanie wirusowe – kiedy powinny być wykorzystywane i do jakich grup docelowych kierujemy ten rodzaj kampanii e-marketingowych.

Internet najefektywniejszym medium reklamowym dla branży spożywczej

Internet pełni bardzo ważną rolę w procesie poszukiwania informacji o produktach spożywczych, a także w procesie podejmowania decyzji zakupowych. Oprócz poszukiwania informacji, badani często dzielą

Serwisy mikroblogowe – strategia obecności marki

Czy serwisy mikroblogowe są dobrym sposobem na promocję naszej marki w sieci? Po co Internauci śledzą marki na Twitterze czy Blipie?

Skuteczny marketing internetowy – newslettery czy social media?

Jak przebiega komunikacja z Internautami? Czy częściej wybierają oni newslettery, portale społecznościowe czy serwisy mikroblogowe do komunikacji z marką?

Jak pozyskać nowych fanów na Facebooka?

Kilka wypróbowanych sposobów na zdobycie nowych fanów na portalu społecznościowym Facebook.  Należy jednak pamiętać, że pozyskanie to nie sztuka, sztuką jest ich utrzymanie i przywiązanie

Czy dzieci i młodzież łatwo przywiązać do marek?

Jak przygotować działania w social media żeby dotrzeć do młodzieży? Czy i dziewczęta i chłopcy są wiernymi fanami marek? Odpowiedzi na te i inne pytania

Dlaczego warto robić kampanię w mediach społecznościowych?

Fani marek na Facebooku chętniej je kupują i wydają na nie zdecydowanie więcej niż pozostali konsumenci.

  • 1
  • 2

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart