polecenia

>
polecenia

Rozmowy konsumentów w Internecie – żywność, napoje i rozrywka

Dobrze prowadzone działania w Internecie dla marek dają większy szum niż działania w sieciach handlowych. Jak często internauci rozmawiają o markach? Na to i inne

Marketing szeptany i wirusowy – alternatywny czy uzupełnienie działań?

Marketing szeptany, buzz marketing, kampanie wirusowe – kiedy powinny być wykorzystywane i do jakich grup docelowych kierujemy ten rodzaj kampanii e-marketingowych.

Reklama na Facebook – jak zyskać i stracić fanów

Dla fanów marek na Facebooku, równie ważne są oferowane na fanpage rabaty, konkursy i inne korzyści materialne, jak nasza osobista sympatia dla danej marki czy

Internet najefektywniejszym medium reklamowym dla branży spożywczej

Internet pełni bardzo ważną rolę w procesie poszukiwania informacji o produktach spożywczych, a także w procesie podejmowania decyzji zakupowych. Oprócz poszukiwania informacji, badani często dzielą

Jak pozyskać nowych fanów na Facebooka?

Kilka wypróbowanych sposobów na zdobycie nowych fanów na portalu społecznościowym Facebook.  Należy jednak pamiętać, że pozyskanie to nie sztuka, sztuką jest ich utrzymanie i przywiązanie

Czy dzieci i młodzież łatwo przywiązać do marek?

Jak przygotować działania w social media żeby dotrzeć do młodzieży? Czy i dziewczęta i chłopcy są wiernymi fanami marek? Odpowiedzi na te i inne pytania

Dlaczego warto robić kampanię w mediach społecznościowych?

Fani marek na Facebooku chętniej je kupują i wydają na nie zdecydowanie więcej niż pozostali konsumenci.

Uczelnie na portalach społecznościowych

Czy social media to skuteczne narzędzie promocji dla Uczelni Wyższych? Jak zaangażować fanów i co pisać na stronach uczelni.

Profile użytkowników portali społecznościowych

Czym charakteryzują się użytkownicy portali społecznościowych? Czy wszyscy są skłonni do interakcji i lubią profile marek?

Turystyka w social media

Promocja biur podróży w social media, czyli jak wykorzystać portale społecznościowe do sprzedawania ofert wycieczek.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart