badania internetu

>
badania internetu

Zakupy w internecie – najważniejsze elementy według użytkowników

Z badań przeprowadzony w lutym 2012 przez comScore, dla kupujących za pośrednictwem sklepów internetowych kwestie dotyczące wysyłki są już tak samo ważne jak wybór produktów

Marketing farmaceutyczny – suplementy diety vs. Internauci.

Z raportów dotyczących sprzedaży leków OTC wynika, że wzrasta ich sprzedaż w kanale Internetowym.  Jako, że wśród naszych Klientów znajdują się firmy farmaceutyczne, zdecydowaliśmy się

Jak internauci poszukują informacji o deweloperze – wyniki badań

W lutym i marcu 2011 e-ffectica.pl przeprowadziła badanie ankietowe, mające na celu zbadanie jak internauci postrzegają reklamę internetową firm deweloperskich. W badaniu wzięły udział osoby które kupiły

Ankieta oceniająca działania marketingowe deweloperów

Prezentujemy kolejne z serii badań ankietowych, związanych z marketingiem internetowym. Tym razem na elownik wzieliśmy sobie działania reklamowe w Internecie firm deweloperskich. Jeśli kiedykolwiek kupowaliście

Reklama w internecie – marketing farmaceutyczny i reklama leków

Badania wykazują, że prawie 20% pacjentów, którzy odwiedzili stronę firmową marki danego leku, częściej przestrzega zaleceń lekarskich dotyczących jego stosowania.

Reklama leków – jak dotrzeć do grupy 55+ za pomocą internetu

Konsumenci w wieku 55+ nieco inaczej poszukują informacji niż ich młodsi koledzy. Na co powinna zwracać uwagę firma farmaceutyczna, przygotowując kampanię internetową.

Mierzenie efektywności działań w social media

Problem większości marketerów – jak zmierzyć skuteczność działań w społecznościach. Badania pokazujące jak marketerzy mierzą się z tym na co dzień.

Kampania banerowa – efekt brandingowy po kampani online

Kolejne badania pokazujące wielkość efektu brandingowego przy kampaniach e-marketingowych.

Rozmowy konsumentów w Internecie – żywność, napoje i rozrywka

Dobrze prowadzone działania w Internecie dla marek dają większy szum niż działania w sieciach handlowych. Jak często internauci rozmawiają o markach? Na to i inne

Reklama internetowa – kosmetyki i działania online.

Sprzedaż kosmetyków przez Internet, źródła wiedzy o kosmetykach, sposoby poszukiwania informacji.

  • 1
  • 2

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart