?BERT ATAKUJE? Z końcem października Google wprowadził nowy algorytm, dedykowany przetwarzaniu języka naturalnego.
?BERT ATAKUJE?
Z końcem października Google wprowadził nowy algorytm, dedykowany przetwarzaniu języka naturalnego. ?
To NAJWIĘKSZA od 5 lat aktualizacja algorytmu wyszukiwarki. ? Zmienia rozumienie słów kluczowych, które stają się bardziej dopasowane do tego, czego szuka użytkownik. ?
Najważniejszą zmianą jest to, że nie interpretuje już słów jedno po drugim, lecz wszystkie na raz, uwzględniając przy tym stosunek każdego ze słów do pozostałych.
Jak sobie z nim poradzić??
Zmiana zostaje wprowadzona globalnie, dlatego pozostaje nam jedynie na bieżąco sprawdzać, na które słowa strona spada i próbować dostosować ją do nowego algorytmu.???
Więcej informacji znajdziecie tutaj
⬇⬇⬇
https://www.seroundtable.com/google-bert-update-28427.html
roimedia roi marketing reklama marketingonline google BERT algorytmgoogle słowakluczowe