Czy warto inwestować w reklamę produktów dla dzieci i młodzieży w mediach społecznościowych?
Czy warto inwestować w reklamę produktów dla dzieci i młodzieży w mediach społecznościowych? ?Warto‼️
Według najnowszych badań przeprowadzonych na ponad 4000 osób w wieku od 6 do 16 lat okazuje się, że na ich decyzje zakupowe poza rówieśnikami i rodzicami, wpływ mają media społecznościowe i influencerzy! Co ciekawe, reklama w social mediach zajmuje w tym zestawieniu, aż 2 miejsce i wygrywa z rodzicami ‼️
Dlaczego tak się dzieje?
Ponieważ nastolatkowie coraz więcej czasu spędzają przed ekranem smartfonów i komputerów. Mają tam swoje profile i często szukają odpowiedzi na pytania właśnie w Internecie.
W końcu, kto z Was w dzieciństwie nie chciał mieć rzeczy, którą akurat polecał ich idol? ?
Nie zapominajmy o reklamie w social mediach! Tutaj tkwi potencjał!??