The Wall Street Journal w swojej najnowszej reklamie poddał pod dyskusję problem dezinformacji w Internecie.

The Wall Street Journal w swojej najnowszej reklamie poddał pod dyskusję problem dezinformacji w Internecie.

The Wall Street Journal w swojej najnowszej reklamie poddał pod dyskusję problem dezinformacji w Internecie. Sama reklama jest intrygująca i mogłaby być nawet zabawna, gdyby nie ponury fakt zepsucia informacji. ?‍♀️

Zatracamy się w natłoku fakenewsów, kolorowych bannerów i krzykliwych nagłówków. Światem rządzi infotainment, a prawdziwa, rzetelna informacja liczy się coraz mniej. Nie mamy już czasu czytać. Codzienny research Internetu polega na szybkim scrollowaniu feedu, gdzie prasa wymaga od nas większego poświecenia, skupienia się przez kilka minut nad danym artykułem.
W świecie, gdzie czas jest na wagę złota, trudniej nam go poświęcić na szukanie rzeczowych informacji. Chcemy wiedzieć, ale się nie dowiadywać, dostawać informacje, a nie ich szukać.
? vs. ?
Jak myślicie, prasa ma jeszcze jakąś wartość? Czytacie jeszcze czasopisma, czy wolcie szukać informacji w Internecie? Dajcie znać pod postem, głosując emoji. ?❤️

PS.
Tutaj zobaczycie reklamę The Wall Street Journal o której mowa w poście!
⬇️⬇️⬇️
https://player.vimeo.com/video/370748923

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart