Uczelnie na Facebooku
W tym tygodniu w dodatku do najnowszego numeru Newsweeka, ukazał się artykuł o działaniach uczelni na Facebooku. Artykuł powstał przy naszym skromnym współudziale.
Odwieczne pytanie – warto czy nie?
Nasza odpowiedź jest jednoznaczna, zdecydowanie warto! Tym bardziej że nasza grupa docelowa, czyli użytkownicy w wieku 19-25 są najczęściej na Facebooku spotykani, najłatwiej jest ich także zaangażować. Czy uda nam się przeprowadzić rekrutację na Facebooku nowych studentów? Może nie, ale już niedługo każdy przyszły student nim wybierze uczelnie sprawdzi informacje o niej również w mediach społecznościowych.
Zatem drogie Uczelnie, zacznijcie swoją obecność już teraz. Nie wiecie jak? Skorzystajcie z podpowiedzi lub pomocy agencji wyspecjalizowanych w marketingu internetowym. One założą i będą moderować fan page, a jeśli chcecie to robić samodzielnie, wspomogą was wiedzowo w przypadku wątpliwości!
Niestety do tej pory nie widać jakiś ciekawych akcji na stronach uczelni na Facebooku. Treści dodają głównie fani, bardzo rzadko widać że strona ma jakąś strategię i jest prowadzona przez osobę, która wie jak skutecznie działać w serwisie.