Targetowanie behawioralne – jak potwierdzają badania dotyczące reklamy w internecie znacznie zwiększa skuteczność i efektywność reklamy internetowej. Polega ono na emisji reklamy display Internautom wg. ich zainteresowań i stylu życia. Najlepsze efekty uzyskujemy łącząc je z retargetingiem, czyli emisją reklam do tych użytkowników, którzy odwiedzili już naszą stronę internetową – rozpoznajemy ich za pomocą kody wklejonego na nasz serwis www.
Zalety targetowania behawioralnego i retargetingu
[unordered_list style=”bullet”]
- Precyzyjne targetowanie – możemy dowolnie określić profil użytkownika do którego chcemy skierować reklamę, np. kobieta, wiek 35+, zarobki >4000 PLN, menedżer, zainteresowana tematyką biznes
- Wysoka efektywność reklamy, wysokie CTR sięgające czasami kilkunastu/kilkudziesięciu procent
- Retargetowanie – trafiamy do osób zainteresowanych naszymi produktami, którzy odwiedzili już naszą stronę internetową
- Osoba działania powodują znaczący wzrost wejść brandingowych na serwis (bezpośrednio z przeglądarek oraz wyszukiwarek)
[/unordered_list]