Strategia

>
Strategia

Strategiczne planowanie jest procesem długookresowym, definiuje kierunki działań marketingowych za pomocą których chcemy osiągnąć sprecyzowane wcześniej cele firmy, poprzez właściwy dobór tych działań, ich optymalne rozmieszczenie w czasie oraz precyzyjne dotarcie do grupy docelowej.

 

MARKETING STRATEGY Vector Graphic Notes

 

Główne korzyści płynące ze współpracy strategicznej:

[unordered_list style=”bullet”]

  • Analiza rynku i konkurencji
  • Analiza SWOT
  • Określenie celów marketingowych oraz KPI
  • Zdefiniowanie Grupy Docelowej
  • Główne założenia komunikacji
  • Identyfikacja wizualna/Corporate Identity
  • Reklama i promocja, podział na online i offline, marketing mix i kreacja, PR
  • Optymalizacja działań pod kątem ROI

[/unordered_list]

 

Jeśli skuteczna strategia jest tym czego potrzebujesz – zadzwoń lub napisz do nas!

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart