Offline

>
Offline

Oferujemy nasze usługi w zakresie planowania i zakupu mediów offline (TV, Prasa, Radio, OOH, DOOH, Ambient). To co nas wyróżnia to poszukiwanie synergii między działaniami online i offline w celu optymalnego dotarcia do zdefiniowanej grupy docelowej.

 

Switch button positioned on the word internet, white background and blue light. Conceptual image for illustration of media planning and digital communication.

 

Tradycyjny podział mediów na ATL i BTL już dawno nie istnieje, granice między telewizją, internetem i mobile’em zacierają się (Google wraz z YouTube jest w czołówce reklamobiorców w Polsce) , a marketingowcy pragną jak najbardziej efektywnego dotarcia do klientów, poprzez wykorzystanie danych o nich (Big Data), ich zachowaniach i intencjach zakupowych.

Dlatego walkę o klientów wygrywa firma, która stosuje najbardziej efektywne działania marketingowe, za pomocą przekazów najlepiej do nich dopasowanych, w momencie gdy chcą się z nimi zapoznać i jest to dla nich komfortowe.

 

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart