Reklama Google AdWords jest podstawową formą promocji firmy w internecie. Na podstawie wcześniej zdefiniowanych słów kluczowych emituje się reklama odnosząca się do zapytania internauty. Linki sponsorowane są jedną z najmniej irytujących form reklamowych. Ich efektywność można mierzyć za pomocą konwersji, czyli ilości akcji na stronie.
Korzyści z reklamy Google AdWords
[unordered_list style=”bullet”]
- Natychmiastowe efekty – linki sponsorowane emitują się w wyszukiwarce Google już po 15 minutach od momentu uruchomienia kampanii
- Prosty model rozliczeń – opłata pobierana jest tylko w momencie przejścia użytkownika na stronę
- Mierzalność kampanii – konwersje – wypełnienie formularza, przejście na konkretną podstronę, ściągnięcie pliku ze strony i inne
- Geotargetowanie – istnieje możliwość zawężenia promocji linków sponsorowanych do wybranego miasta, np. Warszawy
- Harmonogram reklam – wyświetlanie reklamy w wybranych przez Państwa porach
- Osobisty opiekun kampanii – bezpośredni kontakt ze specjalistą SEM, stały nadzór nad przebiegiem kampanii i jej optymalizacją
[/unordered_list]