Reklamy na YouTube to doskonały sposób na zbudowanie świadomości marki i zainteresowanie produktem. Jak pokazały badania YouTube and TV, OTX z 2008r. internauci są o 1,5 x bardziej zaangażowani w treści na YouTube niż w obrazy płynące z telewizora. Stosunkowo niedawno Google wprowadziło nowe nazewnictwo reklam, które rozliczane są za obejrzenie filmu. Stąd też nazwa formatu – True View. Oprócz reklam video YouTube oferuje również wyświetlanie reklam graficznych, jako, że YouTube należy do sieci reklamowej Google.
Korzyści z reklamy w serwisie YouTube
[unordered_list style=”bullet”]
- Zwiększone zaangażowanie w porównaniu do reklam w TV
- Różne metody kierowania reklam – jak w Google Display Network
- Kierowanie demograficzne
- Opłata za obejrzane video
- Możliwość kierowania na stronę WWW lub kanał na YouTube
- Darmowy Capping – Istnieje możliwość ustawienia ograniczenia wyświetleń danej reklamy jednemu użytkownikowi, bez dodatkowych opłat
[/unordered_list]