Kreacje do kampanii online mają bardzo duże znaczenie dla jej efektywności. Do każdego rodzaju kampanii (wizerunkowa/sprzedażowa) należy użyć zróżnicowanych formatów banerów aby osiągnąć optymalny efekt. W kampaniach wizerunkowych użyjemy dużych formatów (triplebillboard, top layer, screening, XHTML), natomiast w kampaniach sprzedażowych form płaskich, nie generujących przypadkowych kliknięć (doublebillboard, rectangle, skyscraper, mailing HTML). Istotne jest także odpowiednie rozmieszczenie poszczególnych elementów na kreacji (np. CTA – call to action) jak również ich kolorystyka, chronologia animacji, zwłaszcza w kampaniach mających za zadanie wygenerowanie ruchu na witrynie czy wywołanie porządanej akcji przez użytkownika.
Ważne także by wiedzieć jak zaprojektować baner reklamowy aby uniknąć zjawiska banner blindness – czyli niezauważania i pomijania przez Internautów reklamowych kreacji internetowych o podobnych rozmiarach. Jak wiemy liczba dostępnych formatów reklamy w internecie jest stała, dlatego przebić się przez szum reklamowy i sprawić, ze reklama zostanie zapamiętana nie jest tak łatwo.
Tworzymy także koncepcje kreatywne kampanii charakteryzujące się oryginalnością oraz nieszablonowym sposobem komunikacji z Klientem.