Rekomendacje usług oraz produktów, z którymi spotykamy się w Internecie, są jednymi z głównych motywatorów przy podejmowaniu decyzji zakupowych. WoMM (Word of Mouth) marketing wykorzystuje fakt, że użytkownicy Internetu bardziej wierzą przeczytanym opiniom niż reklamie produktu. Rozmowy o marce i produktach mają miejsce na forach, blogach, portalach społecznościowych. Monitorujemy je oraz stosujemy szereg działań w celu wywołania kolejnych opinii.
Korzyści płynące z realizacji marketingu szeptanego
[unordered_list style=”bullet”]
- większa ilość rozmów o produkcie/firmie w Internecie
- stały monitoring rozmów o marce
- monitoring rozmów o konkurencji i ich produktach/usługach
- wybór najlepszych miejsc i sposobów przekazu
[/unordered_list]
Przygotowanie oferty marketingu szeptanego przez agencję, wymaga pełnej analizy miejsc oraz rodzaju dyskusji a także wyodrębnienie liderów opinii. Marketing szeptany w Internecie to stałe stymulowanie rozmów, badanie opinii i ich przekazywanie. Najnowsze badania pokazują, że 90% konsumentów podejmuje decyzje przy wykorzystaniu opinii innych – wykorzystujemy to!