Audyt SEO – elementy audytu

Audyt SEO – elementy audytu

Nowe projekty dla których wykonujemy usługę pozycjonowania  (SEO), często rozpoczyna przygotowanie audytu. Dokument audytowy z reguły zawiera następujące elementy:

  • Badanie fraz kluczowych. Wybór fraz efektywnych kosztowo i biznesowo.
  • Optymalizacja struktury serwisu i adresów URL. Wdrożenie lub optymalizacja przyjaznych adresów URL.
  • Optymalizacja tytułów stron widocznych w wynikach wyszukiwania.
  • Optymalizacja opisów stron widocznych w wynikach wyszukiwania.
  • Analiza dotychczasowych odwiedzin serwisu z wyszukiwarek (jeżeli jest Google Analytics).
  • Optymalizacja nawigacji w serwisie. Eliminacja ścieżek przejść o niskiej efektywności.
  • Optymalizacja przepływu PageRank w serwisie.
  • Optymalizacja elementów usability pod kątem budowy lojalności użytkowników.
  • Optymalizacja szybkości ładowania, w tym optymalizacja grafiki serwisu pod kątem wydajnościowym.
  • Optymalizacja treści serwisu. Rozmieszczenie fraz kluczowych w treści. Wykorzystanie znaczników semantycznych.
  • Optymalizacja obrazków w serwisie pod kątem images.google.pl.
  • Optymalizacja elementów flash, by były dostępne dla wyszukiwarek. [dotyczy witryn w technologii FLASH]
  • Optymalizacja serwisu pod kątem wyników lokalnych: dla fraz z nazwą miejscowości. Zgłoszenie lub optymalizacja wpisu w Miejscach Google.
  • Przygotowanie dokumentu rekomendacji zmian wraz z rozwiązaniami wykrytych utrudnień.

Audyt jest podstawą do prowadzenia kolejnych działań, wpływa na poprawę jakości samego pozycjonowania oraz jakości wyników wyszukiwania. Może upraszczać poruszanie w serwisie.

Audyt zawiera elementy istotne z punktu widzenia robota wyszukiwarki, niewidoczne dla użytkownika odwiedzającego serwis.

Jeśli myślisz o usłudze pozycjonowania, zapytaj o ofertę!

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart