Kampanie CPC

Home » Kampanie CPC

Kampanie CPC (Cost Per Click) – najważniejszą rzeczą dla nas, przy planowaniu dla Państwa kampanii w Internecie, jest osiągniecie zakładanego celu  marketingowego i/lub sprzedażowego. Dlatego zawsze dostosowujemy do niego odpowiedni model zakupu reklamy. Jeśli Państwa celem jest wzrost liczby odwiedzin na serwisie, wzrost liczby jego użytkowników zasadnym jest użycie modelu CPC.

 

Główne zalety kampanii CPC

  • Klient płaci tylko za wejścia na serwis – miliony odsłon, które emituje kampania stanowią wartość dodaną i jej element brandingowy
  • Nieagresywne formy reklamowe – jako, że płacicie Państwo za kliknięcia rekomendujemy użycie płaskich (nielayerowych) form reklamowych, które nie generują przypadkowych kliknięć (billboard, doublebillboard, triplebillboard, rectangle, skyscraper, etc)
  • Niski koszt dotarcia do Grupy Docelowej – o wiele niższy niż w kampanii CPM.

 

Jeśli jesteście Państwo zainteresowani reklamą w internecie w modelu CPC – zapraszamy do współpracy!

Comments are closed.