Google Display Network

Home » Google Display Network

Sieć reklamowa Google to największa sieć reklamowa w Polsce oferuje wyświetlanie reklam graficznych, tekstowych i video w swojej sieci reklamowej. Możemy emitować reklamę na portalach horyzontalnych (Onet, Gazeta.pl. Interia, O2), popularne serwisy internetowe (NK, Pudelek), a także a także tysiące mniejszych  serwisów z każdej branży. To doskonałe narzędzie do zbudowania wizerunku firmy i zwiększenia oglądalności strony WWW. Standardowo kampania rozliczana jest w modelu CPC (cost per click), jednakże istnieje możliwość rozliczania w modelu CPM (cost per mille), a koszt ten jest bardzo atrakcyjny cenowo, porównywalny do cen kampanii zasięgowych w innych sieciach reklamowych.

 

Korzyści z reklamy w Google Display Network

  • Wiele możliwości kierowania reklam:
    – kontekstowo – system analizuje treść witryny pod kątem wybranych przez nas słów kluczowych i wyświetla reklamę obok treści nawiązujących do tych słów
    – tematycznie – sieć reklamowa Google podzielona jest na dziesiątki kategorii, a w każdej z kategorii znajdują się strony odpowiadające dane tematyce
    – behawioralnie – Google analizuje zachowania użytkowników, wpisywane przez nich hasła i na tej podstawie tworzy profile behawioralne. Istnieją setki profili, np. entuzjaści sportów motorowodnych czy pieczenia ciast
  • Mnogość formatów reklamowych – reklamy tekstowe i 8 formatów graficznych
  • Darmowy Capping – Istnieje możliwość ustawienia ograniczenia wyświetleń danej reklamy jednemu użytkownikowi, bez dodatkowych opłat
  • Remarketing – reklama kierowana  do użytkowników, którzy odwiedzili naszą witrynę internetową lecz nie dokonali konwersji. Za pomocą sieci reklamowej Google możemy wyemitować im reklamę i skierować powtórnie na serwis internetowy.

 

Więcej o remarketingu:

 

Jeśli jesteś zainteresowany reklamą w sieci Google – napisz do nas!

 

Comments are closed.