Reklama w internecie – marketing farmaceutyczny i reklama leków
Badania wykazują, że prawie 20% pacjentów, którzy odwiedzili stronę firmową marki danego leku, częściej przestrzega zaleceń lekarskich dotyczących jego stosowania.
Reklama leków – jak dotrzeć do grupy 55+ za pomocą internetu
Konsumenci w wieku 55+ nieco inaczej poszukują informacji niż ich młodsi koledzy. Na co powinna zwracać uwagę firma farmaceutyczna, przygotowując kampanię internetową.
Rozmowy konsumentów w Internecie – żywność, napoje i rozrywka
Dobrze prowadzone działania w Internecie dla marek dają większy szum niż działania w sieciach handlowych. Jak często internauci rozmawiają o markach? Na to i inne
Reklama internetowa – kosmetyki i działania online.
Sprzedaż kosmetyków przez Internet, źródła wiedzy o kosmetykach, sposoby poszukiwania informacji.
Landing page – elementy obniżające konwersje
W artykule opisujemy 7 zabójców konwersji landing page.
Landing page – czyli strona docelowa efektywnej kampanii online
Możecie przeczytać jak dobrze przygotować stronę docelową do kampanii internetowej, oraz na co zwrócić szczególną uwagę przy jej budowie.
Reklama w internecie – retargetowanie
Retargetowanie najskuteczniejszą metodą targetowania kampanii banerowych
CTR nie jest miernikiem skuteczności kampanii banerowych
CTR nie daje nam pełnego obrazu skuteczności kampanii banerowej. Dlaczego i jak zmieniała się jego wartość w poniższym artykule.