Strategia internetowa

>
Strategia internetowa

Marketing farmaceutyczny – suplementy diety vs. Internauci.

Z raportów dotyczących sprzedaży leków OTC wynika, że wzrasta ich sprzedaż w kanale Internetowym.  Jako, że wśród naszych Klientów znajdują się firmy farmaceutyczne, zdecydowaliśmy się

Reklama w internecie – marketing farmaceutyczny i reklama leków

Badania wykazują, że prawie 20% pacjentów, którzy odwiedzili stronę firmową marki danego leku, częściej przestrzega zaleceń lekarskich dotyczących jego stosowania.

Reklama leków – jak dotrzeć do grupy 55+ za pomocą internetu

Konsumenci w wieku 55+ nieco inaczej poszukują informacji niż ich młodsi koledzy. Na co powinna zwracać uwagę firma farmaceutyczna, przygotowując kampanię internetową.

Mierzenie efektywności działań w social media

Problem większości marketerów – jak zmierzyć skuteczność działań w społecznościach. Badania pokazujące jak marketerzy mierzą się z tym na co dzień.

Reklama internetowa – kosmetyki i działania online.

Sprzedaż kosmetyków przez Internet, źródła wiedzy o kosmetykach, sposoby poszukiwania informacji.

Reklama na Facebook – jak zyskać i stracić fanów

Dla fanów marek na Facebooku, równie ważne są oferowane na fanpage rabaty, konkursy i inne korzyści materialne, jak nasza osobista sympatia dla danej marki czy

Badania i strategia w działaniach online. Case study dla rynku farb

Planowanie kampanii internetowej zaczynamy od szczegółowych badań. Jak Internauci wyszukują informacji o farbach oraz jak i kiedy emitować im kampanię internetową? Wyniki badań pozwalają nam

Strategia marketingowa – działania w obszarze blogosfery

Planowane przez nas kampanie w obszarze social media, bardzo często uzupełniamy o elementy związane z blogosferą. Kiedy i przy jakich produktach? Nie ma jednoznacznej odpowiedzi

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart