Często podczas spotkań z klientami spotykamy się z „Nasza strona działa całkiem dobrze, chodzimy na targi, nasze ulotki można spotkać w wielu miejscach w mieście oraz oczywiście banery.
Często podczas spotkań z klientami spotykamy się z „Nasza strona działa całkiem dobrze, chodzimy na targi, nasze ulotki można spotkać w wielu miejscach w mieście
Marketing farmaceutyczny – suplementy diety vs. Internauci.
Z raportów dotyczących sprzedaży leków OTC wynika, że wzrasta ich sprzedaż w kanale Internetowym. Jako, że wśród naszych Klientów znajdują się firmy farmaceutyczne, zdecydowaliśmy się
Reklama w internecie – marketing farmaceutyczny i reklama leków
Badania wykazują, że prawie 20% pacjentów, którzy odwiedzili stronę firmową marki danego leku, częściej przestrzega zaleceń lekarskich dotyczących jego stosowania.
Reklama leków – jak dotrzeć do grupy 55+ za pomocą internetu
Konsumenci w wieku 55+ nieco inaczej poszukują informacji niż ich młodsi koledzy. Na co powinna zwracać uwagę firma farmaceutyczna, przygotowując kampanię internetową.
Reklama internetowa – kosmetyki i działania online.
Sprzedaż kosmetyków przez Internet, źródła wiedzy o kosmetykach, sposoby poszukiwania informacji.
Reklama w internecie – retargetowanie
Retargetowanie najskuteczniejszą metodą targetowania kampanii banerowych
Badania i strategia w działaniach online. Case study dla rynku farb
Planowanie kampanii internetowej zaczynamy od szczegółowych badań. Jak Internauci wyszukują informacji o farbach oraz jak i kiedy emitować im kampanię internetową? Wyniki badań pozwalają nam