Planowanie kampanii – nie tylko online – cz.2 – Case Study
Dziś druga część o Statystykach wyszukiwarki Google. Na narzędzie Insights for Search można również spoglądać jak na zwierciadło działań prowadzonych w innych mediach. Przyjrzyjmy się
Planowanie kampanii – nie tylko online – cz.1
Wiele osób zastanawia się jaki wpływ będą miały ich aktywności marketingowe na zachowania użytkowników internetu. Czy w dobrym momencie rozpoczęliśmy kampanię czy należało się wstrzymać, a
Reklama leków – jak dotrzeć do grupy 55+ za pomocą internetu
Konsumenci w wieku 55+ nieco inaczej poszukują informacji niż ich młodsi koledzy. Na co powinna zwracać uwagę firma farmaceutyczna, przygotowując kampanię internetową.
Kampania banerowa – efekt brandingowy po kampani online
Kolejne badania pokazujące wielkość efektu brandingowego przy kampaniach e-marketingowych.
Reklama internetowa – kosmetyki i działania online.
Sprzedaż kosmetyków przez Internet, źródła wiedzy o kosmetykach, sposoby poszukiwania informacji.
Landing page – elementy obniżające konwersje
W artykule opisujemy 7 zabójców konwersji landing page.
Reklama w internecie – retargetowanie
Retargetowanie najskuteczniejszą metodą targetowania kampanii banerowych
CTR nie jest miernikiem skuteczności kampanii banerowych
CTR nie daje nam pełnego obrazu skuteczności kampanii banerowej. Dlaczego i jak zmieniała się jego wartość w poniższym artykule.