Czy marketerzy faktycznie mierzą ROI?
Czy marketerzy faktycznie mierzą ROI?🤔 7/10 marketerów zajmujących się działaniami digital twierdzi, że mierzy ROI. Ale czy naprawdę? Najnowszy raport LinkedIn Marketing Solutions sugeruje, że
Czy marketerzy faktycznie mierzą ROI?
Czy marketerzy faktycznie mierzą ROI?🤔 7/10 marketerów zajmujących się działaniami digital twierdzi, ze mierzy ROI. Ale czy naprawdę? Najnowszy raport LinkedIn Marketing Solutions sugeruje, że
Wydatki na Programmatic ciągle rosną.
Wydatki na Programmatic ciągle rosną. ? Przyjrzyjmy się, jak wygląda to u naszych zachodnich sąsiadów. ? W Niemczech wydatki na Programmatic wzrosną o 18,5%, osiągając
Czy warto inwestować w Marketing SMS?
Czy warto inwestować w Marketing SMS?? Czy ludzie korzystają jeszcze z tego narzędzia?? TAK i jeszcze raz TAK❗️❗️❗️ Jak wynika z badań SerwerSMS.pl, ponad 93%
?BERT ATAKUJE? Z końcem października Google wprowadził nowy algorytm, dedykowany przetwarzaniu języka naturalnego.
?BERT ATAKUJE? Z końcem października Google wprowadził nowy algorytm, dedykowany przetwarzaniu języka naturalnego. ? To NAJWIĘKSZA od 5 lat aktualizacja algorytmu wyszukiwarki. ? Zmienia rozumienie
? Email to przeżytek❓ Nic podobnego‼️ Jako jeden z najstarszych kanałów dotarcia do klienta, z roku na rok staje się coraz bardziej efektywny!
? Email to przeżytek❓ Nic podobnego‼️ Jako jeden z najstarszych kanałów dotarcia do klienta, z roku na rok staje się coraz bardziej efektywny! Jak? Głównie
Często podczas spotkań z klientami spotykamy się z „Nasza strona działa całkiem dobrze, chodzimy na targi, nasze ulotki można spotkać w wielu miejscach w mieście oraz oczywiście banery.
Często podczas spotkań z klientami spotykamy się z „Nasza strona działa całkiem dobrze, chodzimy na targi, nasze ulotki można spotkać w wielu miejscach w mieście
- 1
- 2