reklama

>
reklama
Czy marketerzy faktycznie mierzą ROI?

Czy marketerzy faktycznie mierzą ROI?

Czy marketerzy faktycznie mierzą ROI?🤔 7/10 marketerów zajmujących się działaniami digital twierdzi, że mierzy ROI. Ale czy naprawdę? Najnowszy raport LinkedIn Marketing Solutions sugeruje, że

Czy marketerzy faktycznie mierzą ROI?

Czy marketerzy faktycznie mierzą ROI?

Czy marketerzy faktycznie mierzą ROI?🤔 7/10 marketerów zajmujących się działaniami digital twierdzi, ze mierzy ROI. Ale czy naprawdę? Najnowszy raport LinkedIn Marketing Solutions sugeruje, że

Z prezentami czeka się na pierwszą gwiazdkę, ale nie mogliśmy się doczekać.

Z prezentami czeka się na pierwszą gwiazdkę, ale nie mogliśmy się doczekać.

Z prezentami czeka się na pierwszą gwiazdkę, ale nie mogliśmy się doczekać. 🤩 Już dziś chcemy Wam sprezentować naszą nową, świeżuteńką, jeszcze ciepłą stronę! 🎁Odwiedzajcie

Dobre wyniki nie tylko od święta!

Dobre wyniki nie tylko od święta!

Dobre wyniki nie tylko od święta!🎄 Zostań Mikołajem🎅 i popraw sprzedaż swojej firmy. Skontaktuj się z nami, a nasze elfy sprawią, że będziesz miał świąteczne

Wydatki na Programmatic ciągle rosną.

Wydatki na Programmatic ciągle rosną.

Wydatki na Programmatic ciągle rosną. ? Przyjrzyjmy się, jak wygląda to u naszych zachodnich sąsiadów. ? W Niemczech wydatki na Programmatic wzrosną o 18,5%, osiągając

Czy warto inwestować w Marketing SMS?

Czy warto inwestować w Marketing SMS?

Czy warto inwestować w Marketing SMS?? Czy ludzie korzystają jeszcze z tego narzędzia?? TAK i jeszcze raz TAK❗️❗️❗️ Jak wynika z badań SerwerSMS.pl, ponad 93%

The Wall Street Journal w swojej najnowszej reklamie poddał pod dyskusję problem dezinformacji w Internecie.

The Wall Street Journal w swojej najnowszej reklamie poddał pod dyskusję problem dezinformacji w Internecie.

The Wall Street Journal w swojej najnowszej reklamie poddał pod dyskusję problem dezinformacji w Internecie. Sama reklama jest intrygująca i mogłaby być nawet zabawna, gdyby

?BERT ATAKUJE?

Z końcem października Google wprowadził nowy algorytm, dedykowany przetwarzaniu języka naturalnego.

?BERT ATAKUJE? Z końcem października Google wprowadził nowy algorytm, dedykowany przetwarzaniu języka naturalnego.

?BERT ATAKUJE? Z końcem października Google wprowadził nowy algorytm, dedykowany przetwarzaniu języka naturalnego. ? To NAJWIĘKSZA od 5 lat aktualizacja algorytmu wyszukiwarki. ? Zmienia rozumienie

Czy warto inwestować w reklamę produktów dla dzieci i młodzieży w mediach społecznościowych?

Czy warto inwestować w reklamę produktów dla dzieci i młodzieży w mediach społecznościowych?

Czy warto inwestować w reklamę produktów dla dzieci i młodzieży w mediach społecznościowych? ?Warto‼️ Według najnowszych badań przeprowadzonych na ponad 4000 osób w wieku od

? Email to przeżytek❓ Nic podobnego‼️

Jako jeden z najstarszych kanałów dotarcia do klienta, z roku na rok staje się coraz bardziej efektywny!

? Email to przeżytek❓ Nic podobnego‼️ Jako jeden z najstarszych kanałów dotarcia do klienta, z roku na rok staje się coraz bardziej efektywny!

? Email to przeżytek❓ Nic podobnego‼️ Jako jeden z najstarszych kanałów dotarcia do klienta, z roku na rok staje się coraz bardziej efektywny! Jak? Głównie

  • 1
  • 2

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart