Czy marketerzy faktycznie mierzą ROI?
Czy marketerzy faktycznie mierzą ROI?🤔 7/10 marketerów zajmujących się działaniami digital twierdzi, że mierzy ROI. Ale czy naprawdę? Najnowszy raport LinkedIn Marketing Solutions sugeruje, że
Czy marketerzy faktycznie mierzą ROI?
Czy marketerzy faktycznie mierzą ROI?🤔 7/10 marketerów zajmujących się działaniami digital twierdzi, ze mierzy ROI. Ale czy naprawdę? Najnowszy raport LinkedIn Marketing Solutions sugeruje, że
Z prezentami czeka się na pierwszą gwiazdkę, ale nie mogliśmy się doczekać.
Z prezentami czeka się na pierwszą gwiazdkę, ale nie mogliśmy się doczekać. 🤩 Już dziś chcemy Wam sprezentować naszą nową, świeżuteńką, jeszcze ciepłą stronę! 🎁Odwiedzajcie
Dobre wyniki nie tylko od święta!
Dobre wyniki nie tylko od święta!🎄 Zostań Mikołajem🎅 i popraw sprzedaż swojej firmy. Skontaktuj się z nami, a nasze elfy sprawią, że będziesz miał świąteczne
Wydatki na Programmatic ciągle rosną.
Wydatki na Programmatic ciągle rosną. ? Przyjrzyjmy się, jak wygląda to u naszych zachodnich sąsiadów. ? W Niemczech wydatki na Programmatic wzrosną o 18,5%, osiągając
Czy warto inwestować w Marketing SMS?
Czy warto inwestować w Marketing SMS?? Czy ludzie korzystają jeszcze z tego narzędzia?? TAK i jeszcze raz TAK❗️❗️❗️ Jak wynika z badań SerwerSMS.pl, ponad 93%
?BERT ATAKUJE? Z końcem października Google wprowadził nowy algorytm, dedykowany przetwarzaniu języka naturalnego.
?BERT ATAKUJE? Z końcem października Google wprowadził nowy algorytm, dedykowany przetwarzaniu języka naturalnego. ? To NAJWIĘKSZA od 5 lat aktualizacja algorytmu wyszukiwarki. ? Zmienia rozumienie
? Email to przeżytek❓ Nic podobnego‼️ Jako jeden z najstarszych kanałów dotarcia do klienta, z roku na rok staje się coraz bardziej efektywny!
? Email to przeżytek❓ Nic podobnego‼️ Jako jeden z najstarszych kanałów dotarcia do klienta, z roku na rok staje się coraz bardziej efektywny! Jak? Głównie
- 1
- 2