kampanie banerowe

CTR nie jest miernikiem skuteczności kampanii banerowych

CTR nie daje nam pełnego obrazu skuteczności kampanii banerowej. Dlaczego i jak zmieniała się jego wartość w poniższym artykule.

Reklama w Internecie – targetowanie behawioralne i retargetowanie

Targetowanie znacznie zwiększa skuteczność i efektywność reklamy internetowej. Oprócz standardowo wykorzystywanego przez nas geotargetowania czy targetownia demograficznego, jedną z najskuteczniejszych jego metod jest targetowanie behawioralne

Badania i strategia w działaniach online. Case study dla rynku farb

Planowanie kampanii internetowej zaczynamy od szczegółowych badań. Jak Internauci wyszukują informacji o farbach oraz jak i kiedy emitować im kampanię internetową? Wyniki badań pozwalają nam

Skuteczny marketing internetowy – newslettery czy social media?

Jak przebiega komunikacja z Internautami? Czy częściej wybierają oni newslettery, portale społecznościowe czy serwisy mikroblogowe do komunikacji z marką?

Dlaczego należy integrować działania e-marketingowe?

Badania pokazujące że dopiero zintergowanie działań reklamy banerowej, social media i kampanii w wyszukiwarkach przynosi wymierne efekty.

Jak pozyskać nowych fanów na Facebooka?

Kilka wypróbowanych sposobów na zdobycie nowych fanów na portalu społecznościowym Facebook.  Należy jednak pamiętać, że pozyskanie to nie sztuka, sztuką jest ich utrzymanie i przywiązanie

Czy dzieci i młodzież łatwo przywiązać do marek?

Jak przygotować działania w social media żeby dotrzeć do młodzieży? Czy i dziewczęta i chłopcy są wiernymi fanami marek? Odpowiedzi na te i inne pytania

Portale społecznościowe w kampaniach banerowych

Loga i symbole portali społecznościowych w kampaniach banerowych powoli stają się codziennością. Jakie sposoby komunikacji widzimy i gdzie nas kierują?

  • 1
  • 2

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart