Rozmowy konsumentów w Internecie – żywność, napoje i rozrywka
Dobrze prowadzone działania w Internecie dla marek dają większy szum niż działania w sieciach handlowych. Jak często internauci rozmawiają o markach? Na to i inne
Marketing szeptany i wirusowy – alternatywny czy uzupełnienie działań?
Marketing szeptany, buzz marketing, kampanie wirusowe – kiedy powinny być wykorzystywane i do jakich grup docelowych kierujemy ten rodzaj kampanii e-marketingowych.
Reklama na Facebook – jak zyskać i stracić fanów
Dla fanów marek na Facebooku, równie ważne są oferowane na fanpage rabaty, konkursy i inne korzyści materialne, jak nasza osobista sympatia dla danej marki czy
Strategia marketingowa – działania w obszarze blogosfery
Planowane przez nas kampanie w obszarze social media, bardzo często uzupełniamy o elementy związane z blogosferą. Kiedy i przy jakich produktach? Nie ma jednoznacznej odpowiedzi
Strategia działań marketingowych w obszarze Social Media
W USA ponad 70% przedsiębiorstw ma opracowaną strategię w obszarze social media. A w Polsce? Kiedy nasze firmy o to zadbają i na co powinny
Budowanie strategii obecności na Facebooku
Przed podjęciem decyzji o rozpoczęciu działań na portalach społecznościowych, musimy się zmierzyć z jej szczegółowym zaplanowaniem i opracowaniem strategii. Dlaczego? Nasze działania powinny być nakierowane
Kampanie internetowe, a kobiety jako grupa docelowa c.d.
Kobiety stanowią bardzo atrakcyjną grupę docelową, również dlatego, że mają duży wpływ na decyzje zakupowe w gospodarstwie domowym. Wg. Bridget Brennan, kobiety decydują o 65%
Czy dzieci i młodzież łatwo przywiązać do marek?
Jak przygotować działania w social media żeby dotrzeć do młodzieży? Czy i dziewczęta i chłopcy są wiernymi fanami marek? Odpowiedzi na te i inne pytania
Profile użytkowników portali społecznościowych
Czym charakteryzują się użytkownicy portali społecznościowych? Czy wszyscy są skłonni do interakcji i lubią profile marek?