Social Media

>
>
Page 2

Reklama na Facebook – jak zyskać i stracić fanów

Dla fanów marek na Facebooku, równie ważne są oferowane na fanpage rabaty, konkursy i inne korzyści materialne, jak nasza osobista sympatia dla danej marki czy

Strategia marketingowa – działania w obszarze blogosfery

Planowane przez nas kampanie w obszarze social media, bardzo często uzupełniamy o elementy związane z blogosferą. Kiedy i przy jakich produktach? Nie ma jednoznacznej odpowiedzi

Strategia działań marketingowych w obszarze Social Media

W USA ponad 70% przedsiębiorstw ma opracowaną strategię w obszarze social media. A w Polsce? Kiedy nasze firmy o to zadbają i na co powinny

Serwisy mikroblogowe – strategia obecności marki

Czy serwisy mikroblogowe są dobrym sposobem na promocję naszej marki w sieci? Po co Internauci śledzą marki na Twitterze czy Blipie?

Budowanie strategii obecności na Facebooku

Przed podjęciem decyzji o rozpoczęciu działań na portalach społecznościowych, musimy się zmierzyć z jej szczegółowym zaplanowaniem i opracowaniem strategii. Dlaczego? Nasze działania powinny być nakierowane

Czy warto prowadzić stronę na Facebooku dla biznesu e-commerce?

Kilka słów o tym jak skutecznie połczyć działający sklep internetowy i fanpage na Facebooku. Rozważanie odwiecznego pytania – warto czy nie?

Dlaczego łączyć e-mail marketing z działaniami Social Media?

Połączenie e-mail marketingu i działań w Social Media, nie stanowi dla siebie konkurencji, a wręcz działania te należy uznać za komplementarne.

Kampanie internetowe, a kobiety jako grupa docelowa c.d.

Kobiety stanowią bardzo atrakcyjną grupę docelową, również dlatego, że mają duży wpływ na decyzje zakupowe w gospodarstwie domowym. Wg. Bridget Brennan, kobiety decydują o 65%

Skuteczny marketing internetowy – newslettery czy social media?

Jak przebiega komunikacja z Internautami? Czy częściej wybierają oni newslettery, portale społecznościowe czy serwisy mikroblogowe do komunikacji z marką?

Dlaczego należy integrować działania e-marketingowe?

Badania pokazujące że dopiero zintergowanie działań reklamy banerowej, social media i kampanii w wyszukiwarkach przynosi wymierne efekty.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart