Kryteria targetowania reklam na Facebooku
W kilku najbliższych artykułach skupimy się na możliwościach reklamowych w serwisie społecznościowym Facebook. Dziś skupimy się na kryteriach targetowania – możliwości wyboru odpowiednich cech geograficznych, behawioralnych interesującej nas grupy
Jak zmienić stronę na Facebooku na Timeline
Z dniem 29 lutego na wszystkich stronach na Facebooku pojawiła się administratorom informacja o nowym wyglądzie stron Timeline: O czym należy pamiętać przy zmianach: 1. w górnej
Dlaczego marketing społecznościowy jest skuteczną reklamą?
Social media coraz szybciej ewoluują pod względem możliwości, jakie dają swoim użytkownikom w zakresie komunikowania się, prezentacji myśli, czy po prostu „bycia w kontakcie” z
Kobiety w Internecie-jak do nich trafić?
Jak już kiedyś pisaliśmy, kobiety stanowią bardzo wdzięczna Grupę Docelową – spędzają coraz więcej czasu w Internecie (więcej od mężczyzn), bardzo chętnie angażują się we
FanPage banku na Facebooku – badania Internautów
Internauci nie chcą być fanami banków oraz instytucji finansowych na Facebooku. Taki wniosek płynie z wykonanych przez e-ffectica.pl autorskich badań, które miały pokazać postrzeganie przez
Strona na Facebook – warto zainwestować w jakość!
Z naszych obserwacji wynika, że na rynku pojawiło się wielu freelancerów oferującym firmom stworzenie i prowadzenie ich FanPage na Facebooku. Ceny za miesięczne moderowanie potrafią
Uczelnie na Facebooku
W tym tygodniu w dodatku do najnowszego numeru Newsweeka, ukazał się artykuł o działaniach uczelni na Facebooku. Artykuł powstał przy naszym skromnym współudziale. Odwieczne pytanie
Mierzenie efektywności działań w social media
Problem większości marketerów – jak zmierzyć skuteczność działań w społecznościach. Badania pokazujące jak marketerzy mierzą się z tym na co dzień.
Marketing szeptany i wirusowy – alternatywny czy uzupełnienie działań?
Marketing szeptany, buzz marketing, kampanie wirusowe – kiedy powinny być wykorzystywane i do jakich grup docelowych kierujemy ten rodzaj kampanii e-marketingowych.