Strategia treści na blogu firmowym
Blog firmowy to sprawdzony sposób na zwiększenie liczby odwiedzin stron ofertowych firmy. Dzieje się tak, bo treść wpisów na blogu jest mocno tematycznie związana z
Google wprowadza historię zmian w usłudze Google Analytics
Dziś na jednym z naszych kont Google Analytics wyświetliła się informacja, że już wkrótce w usłudze Google Analytics będzie dostępna historia zmian. Dziennik zmian na
Jak zorganizować adresy pocztowe do usług Google?
Google wiedzie prym wśród dostawców usług wspierających promocję i funkcjonowanie stron firmowych w Internecie. Usługi takie jak Google AdWords i Google Analytics są bardzo popularne.
Google Rich Snippet – ciekawy efekt bez zdefiniowanego autora
W ostatnich kilku latach szczyt zapytań użytkowników kierowanych do wyszukiwarki Google, które dotyczą przeziębienia przypada na wrzesień/październik i końcówkę stycznia. W tym roku jest nie
Alior Sync wykorzystuje cloaking w kampaniach reklamowych w Internecie
Pomysłodawcy kampanii reklamowej promującej Alior Sync wykazali się nie lada kreatywnością. Połączyli kampanię banerową z pozycjonowaniem w naturalnych wynikach wyszukiwania, by sprowadzić użytkowników na serwis
Planowanie kampanii – nie tylko online – cz.2 – Case Study
Dziś druga część o Statystykach wyszukiwarki Google. Na narzędzie Insights for Search można również spoglądać jak na zwierciadło działań prowadzonych w innych mediach. Przyjrzyjmy się
Planowanie kampanii – nie tylko online – cz.1
Wiele osób zastanawia się jaki wpływ będą miały ich aktywności marketingowe na zachowania użytkowników internetu. Czy w dobrym momencie rozpoczęliśmy kampanię czy należało się wstrzymać, a
Reklama graficzna w Google – Remarketing
Jak pokazują badania aż 97% Internautów nie dokonuje konwersji podczas pierwszej wizyty na witrynie internetowej (Źródło: Core Metrics UK Benchmarking, Marzec 2009). Wykorzystując remarketing możemy
Reklama graficzna w Google – Google Display Network
Bardzo często reklama w Google kojarzy się reklamodawcom tylko z reklamą tekstową AdWords i Adsense. Tymczasem ogromny potencjał tkwi w reklamie graficznej (banerowej) jaką możemy
Szacunkowa stawka za wyświetlenie u góry strony w Google AdWords
W panelu Google AdWords pojawiła się nowa informacja: Szacunkowa stawka za wyświetlenie u góry strony. Informacja ta jest dostępna w zakładce „Słowa kluczowe” i domyślnie
- 1
- 2