RTB – Real Time Bidding
W ostatnich miesiącach coraz większym zainteresowaniem cieszy się RTB – Real Time Bidding, głównie za sprawą sukcesu jaki ta technologia odniosła w USA, a także
Potencjał reklamy mobilnej
Niedawno narzędzie Megapanel PBI/Gemius Audience zostało wyposażone w dodatkową opcję do analizy odsłon wykonywanych z urządzeń mobilnych (telefonu, iPhona etc.) oraz możliwość porównania tych danych
Reklama banerowa – nowe standardy reklamy display
Jak już spieszą informować wszystkie branżowe serwisy, z dniem 1 stycznia 2012r. obowiązywać mają nowe standardy reklamy display. Grupa Robocza Brand Adverstising Online (w skład
Landing page – elementy obniżające konwersje
W artykule opisujemy 7 zabójców konwersji landing page.
Landing page – czyli strona docelowa efektywnej kampanii online
Możecie przeczytać jak dobrze przygotować stronę docelową do kampanii internetowej, oraz na co zwrócić szczególną uwagę przy jej budowie.
Reklama w internecie – retargetowanie
Retargetowanie najskuteczniejszą metodą targetowania kampanii banerowych
CTR nie jest miernikiem skuteczności kampanii banerowych
CTR nie daje nam pełnego obrazu skuteczności kampanii banerowej. Dlaczego i jak zmieniała się jego wartość w poniższym artykule.
Reklama w Internecie – targetowanie behawioralne i retargetowanie
Targetowanie znacznie zwiększa skuteczność i efektywność reklamy internetowej. Oprócz standardowo wykorzystywanego przez nas geotargetowania czy targetownia demograficznego, jedną z najskuteczniejszych jego metod jest targetowanie behawioralne
- 1
- 2