Display

>
Display

Kryteria targetowania reklam na Facebooku

W kilku najbliższych artykułach skupimy się na możliwościach reklamowych w serwisie społecznościowym Facebook. Dziś skupimy się na kryteriach targetowania – możliwości wyboru odpowiednich cech geograficznych, behawioralnych interesującej nas grupy

RTB – Real Time Bidding

W ostatnich miesiącach coraz większym zainteresowaniem cieszy się RTB – Real Time Bidding, głównie za sprawą sukcesu jaki ta technologia odniosła w USA, a także

Potencjał reklamy mobilnej

Niedawno narzędzie Megapanel PBI/Gemius Audience zostało wyposażone w dodatkową opcję do analizy odsłon wykonywanych z urządzeń mobilnych (telefonu, iPhona etc.) oraz możliwość porównania tych danych

Reklama banerowa – nowe standardy reklamy display

Jak już spieszą informować wszystkie branżowe serwisy, z dniem 1 stycznia 2012r. obowiązywać mają nowe standardy reklamy display. Grupa Robocza Brand Adverstising Online (w skład

Kobiety w Internecie-jak do nich trafić?

Jak już kiedyś pisaliśmy, kobiety stanowią bardzo wdzięczna Grupę Docelową – spędzają coraz więcej czasu w Internecie (więcej od mężczyzn), bardzo chętnie angażują się we

Landing page – czyli strona docelowa efektywnej kampanii online

Możecie przeczytać jak dobrze przygotować stronę docelową do kampanii internetowej, oraz na co zwrócić szczególną uwagę przy jej budowie.

CTR nie jest miernikiem skuteczności kampanii banerowych

CTR nie daje nam pełnego obrazu skuteczności kampanii banerowej. Dlaczego i jak zmieniała się jego wartość w poniższym artykule.

Reklama w Internecie – targetowanie behawioralne i retargetowanie

Targetowanie znacznie zwiększa skuteczność i efektywność reklamy internetowej. Oprócz standardowo wykorzystywanego przez nas geotargetowania czy targetownia demograficznego, jedną z najskuteczniejszych jego metod jest targetowanie behawioralne

  • 1
  • 2

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart