Zakupy w internecie – najważniejsze elementy według użytkowników
Z badań przeprowadzony w lutym 2012 przez comScore, dla kupujących za pośrednictwem sklepów internetowych kwestie dotyczące wysyłki są już tak samo ważne jak wybór produktów
Mailing/reklama dla deweloperów – tematyka witryn a efekt bezpośredni
Wydawać by się mogło, że mailing na witrynach nieruchomościowych to najlepszy sposób dotarcia do osób zainteresowanych zakupem mieszkań. Tymczasem, szczegółowa analiza kampanii, jakie udało
Potencjał reklamy mobilnej
Niedawno narzędzie Megapanel PBI/Gemius Audience zostało wyposażone w dodatkową opcję do analizy odsłon wykonywanych z urządzeń mobilnych (telefonu, iPhona etc.) oraz możliwość porównania tych danych
Planowanie kampanii – nie tylko online – cz.2 – Case Study
Dziś druga część o Statystykach wyszukiwarki Google. Na narzędzie Insights for Search można również spoglądać jak na zwierciadło działań prowadzonych w innych mediach. Przyjrzyjmy się
Marketing deweloperów – nowe badania
e-ffectica.pl po raz kolejny prowadzi badanie ankietowe dotyczące skuteczności marketingu firm deweloperskich. Badanie ma być kontynuacją przeprowadzonej w ubiegłym roku ankiety, której część wyników znajdziecie
Marketing farmaceutyczny – suplementy diety vs. Internauci.
Z raportów dotyczących sprzedaży leków OTC wynika, że wzrasta ich sprzedaż w kanale Internetowym. Jako, że wśród naszych Klientów znajdują się firmy farmaceutyczne, zdecydowaliśmy się
Jak internauci poszukują informacji o deweloperze – wyniki badań
W lutym i marcu 2011 e-ffectica.pl przeprowadziła badanie ankietowe, mające na celu zbadanie jak internauci postrzegają reklamę internetową firm deweloperskich. W badaniu wzięły udział osoby które kupiły
Ankieta oceniająca działania marketingowe deweloperów
Prezentujemy kolejne z serii badań ankietowych, związanych z marketingiem internetowym. Tym razem na elownik wzieliśmy sobie działania reklamowe w Internecie firm deweloperskich. Jeśli kiedykolwiek kupowaliście