News

 

Google Correlate – lepsza analiza zapytań w wyszukiwarce

Google Correlate to mechanizm służący do obliczania korelacji pomiędzy zapytaniami wpisywanymi przez użytkowników w wyszukiwarce Google. Narzędzie korzysta z bazy danych zapytań od 2003 r.

Jak zorganizować adresy pocztowe do usług Google?

Google wiedzie prym wśród dostawców usług wspierających promocję i funkcjonowanie stron firmowych w Internecie. Usługi takie jak Google AdWords i Google Analytics są bardzo popularne.

Google Rich Snippet – ciekawy efekt bez zdefiniowanego autora

W ostatnich kilku latach szczyt zapytań użytkowników kierowanych do wyszukiwarki Google, które dotyczą przeziębienia przypada na wrzesień/październik i końcówkę stycznia. W tym roku jest nie

Kliknij tu! – recenzja książki Susan M. Weinschenk

Doczekaliśmy się czasów, w których badania nad umysłem i percepcją nie są już traktowane, jako pseudopsychologiczne-gadanie-o-niczym. Udało się dostrzec potencjał dziedzin mówiących o umyśle (rozumianym

Audyt SEO – elementy audytu

Nowe projekty dla których wykonujemy usługę pozycjonowania  (SEO), często rozpoczyna przygotowanie audytu. Dokument audytowy z reguły zawiera następujące elementy: Badanie fraz kluczowych. Wybór fraz efektywnych

Zakupy w internecie – najważniejsze elementy według użytkowników

Z badań przeprowadzony w lutym 2012 przez comScore, dla kupujących za pośrednictwem sklepów internetowych kwestie dotyczące wysyłki są już tak samo ważne jak wybór produktów

Alior Sync wykorzystuje cloaking w kampaniach reklamowych w Internecie

Pomysłodawcy kampanii reklamowej promującej Alior Sync wykazali się nie lada kreatywnością. Połączyli kampanię banerową z pozycjonowaniem w naturalnych wynikach wyszukiwania, by sprowadzić użytkowników na serwis

Mailing/reklama dla deweloperów – tematyka witryn a efekt bezpośredni

  Wydawać by się mogło, że mailing na witrynach nieruchomościowych to najlepszy sposób dotarcia do osób zainteresowanych zakupem mieszkań. Tymczasem, szczegółowa analiza kampanii, jakie udało

Potencjał reklamy mobilnej

Niedawno narzędzie Megapanel PBI/Gemius Audience zostało wyposażone w dodatkową opcję do analizy odsłon wykonywanych z urządzeń mobilnych (telefonu, iPhona etc.) oraz możliwość porównania tych danych

Jak zmienić stronę na Facebooku na Timeline

Z dniem 29 lutego na wszystkich stronach na Facebooku pojawiła się administratorom informacja o nowym wyglądzie stron Timeline: O czym należy pamiętać przy zmianach: 1. w górnej

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart