Serwisy mikroblogowe – strategia obecności marki
Czy serwisy mikroblogowe są dobrym sposobem na promocję naszej marki w sieci? Po co Internauci śledzą marki na Twitterze czy Blipie?
Budowanie strategii obecności na Facebooku
Przed podjęciem decyzji o rozpoczęciu działań na portalach społecznościowych, musimy się zmierzyć z jej szczegółowym zaplanowaniem i opracowaniem strategii. Dlaczego? Nasze działania powinny być nakierowane
Czy warto prowadzić stronę na Facebooku dla biznesu e-commerce?
Kilka słów o tym jak skutecznie połczyć działający sklep internetowy i fanpage na Facebooku. Rozważanie odwiecznego pytania – warto czy nie?
Dlaczego łączyć e-mail marketing z działaniami Social Media?
Połączenie e-mail marketingu i działań w Social Media, nie stanowi dla siebie konkurencji, a wręcz działania te należy uznać za komplementarne.
Kampanie internetowe, a kobiety jako grupa docelowa c.d.
Kobiety stanowią bardzo atrakcyjną grupę docelową, również dlatego, że mają duży wpływ na decyzje zakupowe w gospodarstwie domowym. Wg. Bridget Brennan, kobiety decydują o 65%
Skuteczny marketing internetowy – newslettery czy social media?
Jak przebiega komunikacja z Internautami? Czy częściej wybierają oni newslettery, portale społecznościowe czy serwisy mikroblogowe do komunikacji z marką?
ROI w kampaniach internetowych
Dla e-ffectica.pl, ROI jest najważniejszym wskaźnikiem, pokazującym skuteczność przeprowadzonych działań w Internecie. Skutecznie wpływamy na wzrost sprzedaży, zarówno online jak i offline oraz potrafimy wykazać,
Jak pozyskać nowych fanów na Facebooka?
Kilka wypróbowanych sposobów na zdobycie nowych fanów na portalu społecznościowym Facebook. Należy jednak pamiętać, że pozyskanie to nie sztuka, sztuką jest ich utrzymanie i przywiązanie
Czy dzieci i młodzież łatwo przywiązać do marek?
Jak przygotować działania w social media żeby dotrzeć do młodzieży? Czy i dziewczęta i chłopcy są wiernymi fanami marek? Odpowiedzi na te i inne pytania
Dlaczego warto robić kampanię w mediach społecznościowych?
Fani marek na Facebooku chętniej je kupują i wydają na nie zdecydowanie więcej niż pozostali konsumenci.