skuteczne kampanie internetowe

Kampanie internetowe, a kobiety jako grupa docelowa c.d.

Kobiety stanowią bardzo atrakcyjną grupę docelową, również dlatego, że mają duży wpływ na decyzje zakupowe w gospodarstwie domowym. Wg. Bridget Brennan, kobiety decydują o 65%

Skuteczny marketing internetowy – newslettery czy social media?

Jak przebiega komunikacja z Internautami? Czy częściej wybierają oni newslettery, portale społecznościowe czy serwisy mikroblogowe do komunikacji z marką?

Dlaczego należy integrować działania e-marketingowe?

Badania pokazujące że dopiero zintergowanie działań reklamy banerowej, social media i kampanii w wyszukiwarkach przynosi wymierne efekty.

ROI w kampaniach internetowych

Dla e-ffectica.pl, ROI jest najważniejszym wskaźnikiem, pokazującym skuteczność przeprowadzonych działań w Internecie. Skutecznie wpływamy na wzrost sprzedaży, zarówno online jak i offline oraz potrafimy wykazać,

Jak pozyskać nowych fanów na Facebooka?

Kilka wypróbowanych sposobów na zdobycie nowych fanów na portalu społecznościowym Facebook.  Należy jednak pamiętać, że pozyskanie to nie sztuka, sztuką jest ich utrzymanie i przywiązanie

Czy dzieci i młodzież łatwo przywiązać do marek?

Jak przygotować działania w social media żeby dotrzeć do młodzieży? Czy i dziewczęta i chłopcy są wiernymi fanami marek? Odpowiedzi na te i inne pytania

Dlaczego warto robić kampanię w mediach społecznościowych?

Fani marek na Facebooku chętniej je kupują i wydają na nie zdecydowanie więcej niż pozostali konsumenci.

Portale społecznościowe w kampaniach banerowych

Loga i symbole portali społecznościowych w kampaniach banerowych powoli stają się codziennością. Jakie sposoby komunikacji widzimy i gdzie nas kierują?

Wartość pozycjonowania w naturalnych wynikach wyszukiwania w Google

Artykuł o tym jak ważne jest pozycjonowanie w naturalnych wynikach wyszukiwania. Im wyższa pozycja w TOP 10 tym większy ruch kierowany na stronę www.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart