Serwisy mikroblogowe – strategia obecności marki
Czy serwisy mikroblogowe są dobrym sposobem na promocję naszej marki w sieci? Po co Internauci śledzą marki na Twitterze czy Blipie?
Kampanie internetowe, a kobiety jako grupa docelowa c.d.
Kobiety stanowią bardzo atrakcyjną grupę docelową, również dlatego, że mają duży wpływ na decyzje zakupowe w gospodarstwie domowym. Wg. Bridget Brennan, kobiety decydują o 65%
Skuteczny marketing internetowy – newslettery czy social media?
Jak przebiega komunikacja z Internautami? Czy częściej wybierają oni newslettery, portale społecznościowe czy serwisy mikroblogowe do komunikacji z marką?
Dlaczego należy integrować działania e-marketingowe?
Badania pokazujące że dopiero zintergowanie działań reklamy banerowej, social media i kampanii w wyszukiwarkach przynosi wymierne efekty.
Jak pozyskać nowych fanów na Facebooka?
Kilka wypróbowanych sposobów na zdobycie nowych fanów na portalu społecznościowym Facebook. Należy jednak pamiętać, że pozyskanie to nie sztuka, sztuką jest ich utrzymanie i przywiązanie
Dlaczego warto robić kampanię w mediach społecznościowych?
Fani marek na Facebooku chętniej je kupują i wydają na nie zdecydowanie więcej niż pozostali konsumenci.
Uczelnie na portalach społecznościowych
Czy social media to skuteczne narzędzie promocji dla Uczelni Wyższych? Jak zaangażować fanów i co pisać na stronach uczelni.
- 1
- 2