reklama firmy w internecie

>
reklama firmy w internecie

Planowanie kampanii – nie tylko online – cz.2 – Case Study

Dziś druga część o Statystykach wyszukiwarki Google. Na narzędzie Insights for Search można również spoglądać jak na zwierciadło działań prowadzonych w innych mediach. Przyjrzyjmy się

Planowanie kampanii – nie tylko online – cz.1

Wiele osób zastanawia się jaki wpływ będą miały ich aktywności marketingowe na zachowania użytkowników internetu. Czy w dobrym momencie rozpoczęliśmy kampanię czy należało się wstrzymać, a

Kampania banerowa – efekt brandingowy po kampani online

Kolejne badania pokazujące wielkość efektu brandingowego przy kampaniach e-marketingowych.

Landing page – czyli strona docelowa efektywnej kampanii online

Możecie przeczytać jak dobrze przygotować stronę docelową do kampanii internetowej, oraz na co zwrócić szczególną uwagę przy jej budowie.

Badania i strategia w działaniach online. Case study dla rynku farb

Planowanie kampanii internetowej zaczynamy od szczegółowych badań. Jak Internauci wyszukują informacji o farbach oraz jak i kiedy emitować im kampanię internetową? Wyniki badań pozwalają nam

Internet najefektywniejszym medium reklamowym dla branży spożywczej

Internet pełni bardzo ważną rolę w procesie poszukiwania informacji o produktach spożywczych, a także w procesie podejmowania decyzji zakupowych. Oprócz poszukiwania informacji, badani często dzielą

Serwisy mikroblogowe – strategia obecności marki

Czy serwisy mikroblogowe są dobrym sposobem na promocję naszej marki w sieci? Po co Internauci śledzą marki na Twitterze czy Blipie?

Kampanie internetowe, a kobiety jako grupa docelowa c.d.

Kobiety stanowią bardzo atrakcyjną grupę docelową, również dlatego, że mają duży wpływ na decyzje zakupowe w gospodarstwie domowym. Wg. Bridget Brennan, kobiety decydują o 65%

Skuteczny marketing internetowy – newslettery czy social media?

Jak przebiega komunikacja z Internautami? Czy częściej wybierają oni newslettery, portale społecznościowe czy serwisy mikroblogowe do komunikacji z marką?

Dlaczego należy integrować działania e-marketingowe?

Badania pokazujące że dopiero zintergowanie działań reklamy banerowej, social media i kampanii w wyszukiwarkach przynosi wymierne efekty.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart