RTB – Real Time Bidding
W ostatnich miesiącach coraz większym zainteresowaniem cieszy się RTB – Real Time Bidding, głównie za sprawą sukcesu jaki ta technologia odniosła w USA, a także
Planowanie kampanii – nie tylko online – cz.2 – Case Study
Dziś druga część o Statystykach wyszukiwarki Google. Na narzędzie Insights for Search można również spoglądać jak na zwierciadło działań prowadzonych w innych mediach. Przyjrzyjmy się
Planowanie kampanii – nie tylko online – cz.1
Wiele osób zastanawia się jaki wpływ będą miały ich aktywności marketingowe na zachowania użytkowników internetu. Czy w dobrym momencie rozpoczęliśmy kampanię czy należało się wstrzymać, a
Reklama graficzna w Google – Google Display Network
Bardzo często reklama w Google kojarzy się reklamodawcom tylko z reklamą tekstową AdWords i Adsense. Tymczasem ogromny potencjał tkwi w reklamie graficznej (banerowej) jaką możemy
Kampania banerowa – efekt brandingowy po kampani online
Kolejne badania pokazujące wielkość efektu brandingowego przy kampaniach e-marketingowych.
Landing page – elementy obniżające konwersje
W artykule opisujemy 7 zabójców konwersji landing page.
Landing page – czyli strona docelowa efektywnej kampanii online
Możecie przeczytać jak dobrze przygotować stronę docelową do kampanii internetowej, oraz na co zwrócić szczególną uwagę przy jej budowie.
Reklama w internecie – retargetowanie
Retargetowanie najskuteczniejszą metodą targetowania kampanii banerowych
CTR nie jest miernikiem skuteczności kampanii banerowych
CTR nie daje nam pełnego obrazu skuteczności kampanii banerowej. Dlaczego i jak zmieniała się jego wartość w poniższym artykule.
- 1
- 2