Reklama na Facebook – jak zyskać i stracić fanów
Dla fanów marek na Facebooku, równie ważne są oferowane na fanpage rabaty, konkursy i inne korzyści materialne, jak nasza osobista sympatia dla danej marki czy
Strategia działań marketingowych w obszarze Social Media
W USA ponad 70% przedsiębiorstw ma opracowaną strategię w obszarze social media. A w Polsce? Kiedy nasze firmy o to zadbają i na co powinny
Czy warto prowadzić stronę na Facebooku dla biznesu e-commerce?
Kilka słów o tym jak skutecznie połczyć działający sklep internetowy i fanpage na Facebooku. Rozważanie odwiecznego pytania – warto czy nie?
Dlaczego łączyć e-mail marketing z działaniami Social Media?
Połączenie e-mail marketingu i działań w Social Media, nie stanowi dla siebie konkurencji, a wręcz działania te należy uznać za komplementarne.
Jak pozyskać nowych fanów na Facebooka?
Kilka wypróbowanych sposobów na zdobycie nowych fanów na portalu społecznościowym Facebook. Należy jednak pamiętać, że pozyskanie to nie sztuka, sztuką jest ich utrzymanie i przywiązanie
Czy dzieci i młodzież łatwo przywiązać do marek?
Jak przygotować działania w social media żeby dotrzeć do młodzieży? Czy i dziewczęta i chłopcy są wiernymi fanami marek? Odpowiedzi na te i inne pytania
Dlaczego warto robić kampanię w mediach społecznościowych?
Fani marek na Facebooku chętniej je kupują i wydają na nie zdecydowanie więcej niż pozostali konsumenci.
Uczelnie na portalach społecznościowych
Czy social media to skuteczne narzędzie promocji dla Uczelni Wyższych? Jak zaangażować fanów i co pisać na stronach uczelni.
Profile użytkowników portali społecznościowych
Czym charakteryzują się użytkownicy portali społecznościowych? Czy wszyscy są skłonni do interakcji i lubią profile marek?