? Gorrrąca informacja dla tych, którym spowszedniał już stary poczciwy Facebook!
? Gorrrąca informacja dla tych, którym spowszedniał już stary poczciwy Facebook! Kilka dni temu Mark na swoim profilu zapowiedział wprowadzenie kolejnej funkcji – Facebook Dating!
Dlaczego marketing społecznościowy jest skuteczną reklamą?
Social media coraz szybciej ewoluują pod względem możliwości, jakie dają swoim użytkownikom w zakresie komunikowania się, prezentacji myśli, czy po prostu „bycia w kontakcie” z
Uczelnie na Facebooku
W tym tygodniu w dodatku do najnowszego numeru Newsweeka, ukazał się artykuł o działaniach uczelni na Facebooku. Artykuł powstał przy naszym skromnym współudziale. Odwieczne pytanie
Reklama na Facebook – jak zyskać i stracić fanów
Dla fanów marek na Facebooku, równie ważne są oferowane na fanpage rabaty, konkursy i inne korzyści materialne, jak nasza osobista sympatia dla danej marki czy
Strategia działań marketingowych w obszarze Social Media
W USA ponad 70% przedsiębiorstw ma opracowaną strategię w obszarze social media. A w Polsce? Kiedy nasze firmy o to zadbają i na co powinny
Serwisy mikroblogowe – strategia obecności marki
Czy serwisy mikroblogowe są dobrym sposobem na promocję naszej marki w sieci? Po co Internauci śledzą marki na Twitterze czy Blipie?
Budowanie strategii obecności na Facebooku
Przed podjęciem decyzji o rozpoczęciu działań na portalach społecznościowych, musimy się zmierzyć z jej szczegółowym zaplanowaniem i opracowaniem strategii. Dlaczego? Nasze działania powinny być nakierowane
Czy warto prowadzić stronę na Facebooku dla biznesu e-commerce?
Kilka słów o tym jak skutecznie połczyć działający sklep internetowy i fanpage na Facebooku. Rozważanie odwiecznego pytania – warto czy nie?
Dlaczego łączyć e-mail marketing z działaniami Social Media?
Połączenie e-mail marketingu i działań w Social Media, nie stanowi dla siebie konkurencji, a wręcz działania te należy uznać za komplementarne.
Kampanie internetowe, a kobiety jako grupa docelowa c.d.
Kobiety stanowią bardzo atrakcyjną grupę docelową, również dlatego, że mają duży wpływ na decyzje zakupowe w gospodarstwie domowym. Wg. Bridget Brennan, kobiety decydują o 65%
- 1
- 2