Zakupy w internecie – najważniejsze elementy według użytkowników
Z badań przeprowadzony w lutym 2012 przez comScore, dla kupujących za pośrednictwem sklepów internetowych kwestie dotyczące wysyłki są już tak samo ważne jak wybór produktów
Marketing farmaceutyczny – suplementy diety vs. Internauci.
Z raportów dotyczących sprzedaży leków OTC wynika, że wzrasta ich sprzedaż w kanale Internetowym. Jako, że wśród naszych Klientów znajdują się firmy farmaceutyczne, zdecydowaliśmy się
Jak internauci poszukują informacji o deweloperze – wyniki badań
W lutym i marcu 2011 e-ffectica.pl przeprowadziła badanie ankietowe, mające na celu zbadanie jak internauci postrzegają reklamę internetową firm deweloperskich. W badaniu wzięły udział osoby które kupiły
Ankieta oceniająca działania marketingowe deweloperów
Prezentujemy kolejne z serii badań ankietowych, związanych z marketingiem internetowym. Tym razem na elownik wzieliśmy sobie działania reklamowe w Internecie firm deweloperskich. Jeśli kiedykolwiek kupowaliście
Reklama w internecie – marketing farmaceutyczny i reklama leków
Badania wykazują, że prawie 20% pacjentów, którzy odwiedzili stronę firmową marki danego leku, częściej przestrzega zaleceń lekarskich dotyczących jego stosowania.
Reklama leków – jak dotrzeć do grupy 55+ za pomocą internetu
Konsumenci w wieku 55+ nieco inaczej poszukują informacji niż ich młodsi koledzy. Na co powinna zwracać uwagę firma farmaceutyczna, przygotowując kampanię internetową.
Kampania banerowa – efekt brandingowy po kampani online
Kolejne badania pokazujące wielkość efektu brandingowego przy kampaniach e-marketingowych.
Rozmowy konsumentów w Internecie – żywność, napoje i rozrywka
Dobrze prowadzone działania w Internecie dla marek dają większy szum niż działania w sieciach handlowych. Jak często internauci rozmawiają o markach? Na to i inne
Reklama internetowa – kosmetyki i działania online.
Sprzedaż kosmetyków przez Internet, źródła wiedzy o kosmetykach, sposoby poszukiwania informacji.
- 1
- 2