Marketing farmaceutyczny – suplementy diety vs. Internauci.
Z raportów dotyczących sprzedaży leków OTC wynika, że wzrasta ich sprzedaż w kanale Internetowym. Jako, że wśród naszych Klientów znajdują się firmy farmaceutyczne, zdecydowaliśmy się
Jak internauci poszukują informacji o deweloperze – wyniki badań
W lutym i marcu 2011 e-ffectica.pl przeprowadziła badanie ankietowe, mające na celu zbadanie jak internauci postrzegają reklamę internetową firm deweloperskich. W badaniu wzięły udział osoby które kupiły
Jak zainstalować Google Analytics w firmowej stronie internetowej?
Statystyki Google Analytics to obecnie jedno z najczęściej stosowanych narzędzi do gromadzenia danych o odwiedzinach stron serwisu. Jest stabilne, wydajne i co najważniejsze darmowe dla
Pozycjonowanie w modelu CPC – zwiększ dotarcie do swoich klientów
Pozycjonowanie w modelu rozliczeniowym CPC, czyli w rozliczeniu za wzrost ruchu (odwiedzin) z naturalnych wyników wyszukiwania to ciekawa alternatywa dla rozliczenia „za pozycje”. Jego główną
Pozycjonowanie stron internetowych – jaki model rozliczeniowy wybrać?
Pozycjonowanie stron internetowych jest jednym ze sposobów promocji oferty firmy w Internecie. Od około 2007 r. dominującym modelem rozliczeniowym w usłudze pozycjonowania jest rozliczenie za
Ankieta oceniająca działania marketingowe deweloperów
Prezentujemy kolejne z serii badań ankietowych, związanych z marketingiem internetowym. Tym razem na elownik wzieliśmy sobie działania reklamowe w Internecie firm deweloperskich. Jeśli kiedykolwiek kupowaliście