Social Media

>
Social Media

Dlaczego marketing społecznościowy jest skuteczną reklamą?

Social media coraz szybciej ewoluują pod względem możliwości, jakie dają swoim użytkownikom w zakresie komunikowania się, prezentacji myśli, czy po prostu „bycia w kontakcie” z

FanPage banku na Facebooku – badania Internautów

Internauci nie chcą być fanami banków oraz instytucji finansowych na Facebooku. Taki wniosek płynie z wykonanych przez e-ffectica.pl autorskich badań, które miały pokazać postrzeganie przez

Strona na Facebook – warto zainwestować w jakość!

Z naszych obserwacji wynika, że na rynku pojawiło się wielu freelancerów oferującym firmom stworzenie i prowadzenie ich FanPage na Facebooku. Ceny za miesięczne moderowanie potrafią

Uczelnie na Facebooku

W tym tygodniu w dodatku do najnowszego numeru Newsweeka, ukazał się artykuł o działaniach uczelni na Facebooku. Artykuł powstał przy naszym skromnym współudziale.     Odwieczne pytanie

Ankieta bankowość w social media

Rozpoczęliśmy prowadzenie serii badań ankietowych, związanych z marketingiem internetowym. Pierwsze z nich dotyczy postrzegania działań prowadzonych w social media przez instytucje bankowe. Ankietę możecie wypełnić tutaj.

Mierzenie efektywności działań w social media

Problem większości marketerów – jak zmierzyć skuteczność działań w społecznościach. Badania pokazujące jak marketerzy mierzą się z tym na co dzień.

Reklama na Facebook – jak zyskać i stracić fanów

Dla fanów marek na Facebooku, równie ważne są oferowane na fanpage rabaty, konkursy i inne korzyści materialne, jak nasza osobista sympatia dla danej marki czy

Strategia działań marketingowych w obszarze Social Media

W USA ponad 70% przedsiębiorstw ma opracowaną strategię w obszarze social media. A w Polsce? Kiedy nasze firmy o to zadbają i na co powinny

Serwisy mikroblogowe – strategia obecności marki

Czy serwisy mikroblogowe są dobrym sposobem na promocję naszej marki w sieci? Po co Internauci śledzą marki na Twitterze czy Blipie?

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart