Dlaczego marketing społecznościowy jest skuteczną reklamą?
Social media coraz szybciej ewoluują pod względem możliwości, jakie dają swoim użytkownikom w zakresie komunikowania się, prezentacji myśli, czy po prostu „bycia w kontakcie” z
FanPage banku na Facebooku – badania Internautów
Internauci nie chcą być fanami banków oraz instytucji finansowych na Facebooku. Taki wniosek płynie z wykonanych przez e-ffectica.pl autorskich badań, które miały pokazać postrzeganie przez
Strona na Facebook – warto zainwestować w jakość!
Z naszych obserwacji wynika, że na rynku pojawiło się wielu freelancerów oferującym firmom stworzenie i prowadzenie ich FanPage na Facebooku. Ceny za miesięczne moderowanie potrafią
Uczelnie na Facebooku
W tym tygodniu w dodatku do najnowszego numeru Newsweeka, ukazał się artykuł o działaniach uczelni na Facebooku. Artykuł powstał przy naszym skromnym współudziale. Odwieczne pytanie
Ankieta bankowość w social media
Rozpoczęliśmy prowadzenie serii badań ankietowych, związanych z marketingiem internetowym. Pierwsze z nich dotyczy postrzegania działań prowadzonych w social media przez instytucje bankowe. Ankietę możecie wypełnić tutaj.
Mierzenie efektywności działań w social media
Problem większości marketerów – jak zmierzyć skuteczność działań w społecznościach. Badania pokazujące jak marketerzy mierzą się z tym na co dzień.
Reklama na Facebook – jak zyskać i stracić fanów
Dla fanów marek na Facebooku, równie ważne są oferowane na fanpage rabaty, konkursy i inne korzyści materialne, jak nasza osobista sympatia dla danej marki czy
Strategia działań marketingowych w obszarze Social Media
W USA ponad 70% przedsiębiorstw ma opracowaną strategię w obszarze social media. A w Polsce? Kiedy nasze firmy o to zadbają i na co powinny
Serwisy mikroblogowe – strategia obecności marki
Czy serwisy mikroblogowe są dobrym sposobem na promocję naszej marki w sieci? Po co Internauci śledzą marki na Twitterze czy Blipie?