Dlaczego marketing społecznościowy jest skuteczną reklamą?
Social media coraz szybciej ewoluują pod względem możliwości, jakie dają swoim użytkownikom w zakresie komunikowania się, prezentacji myśli, czy po prostu „bycia w kontakcie” z
Mierzenie efektywności działań w social media
Problem większości marketerów – jak zmierzyć skuteczność działań w społecznościach. Badania pokazujące jak marketerzy mierzą się z tym na co dzień.
Rozmowy konsumentów w Internecie – żywność, napoje i rozrywka
Dobrze prowadzone działania w Internecie dla marek dają większy szum niż działania w sieciach handlowych. Jak często internauci rozmawiają o markach? Na to i inne
Marketing szeptany i wirusowy – alternatywny czy uzupełnienie działań?
Marketing szeptany, buzz marketing, kampanie wirusowe – kiedy powinny być wykorzystywane i do jakich grup docelowych kierujemy ten rodzaj kampanii e-marketingowych.
Reklama na Facebook – jak zyskać i stracić fanów
Dla fanów marek na Facebooku, równie ważne są oferowane na fanpage rabaty, konkursy i inne korzyści materialne, jak nasza osobista sympatia dla danej marki czy
Strategia marketingowa – działania w obszarze blogosfery
Planowane przez nas kampanie w obszarze social media, bardzo często uzupełniamy o elementy związane z blogosferą. Kiedy i przy jakich produktach? Nie ma jednoznacznej odpowiedzi
Strategia działań marketingowych w obszarze Social Media
W USA ponad 70% przedsiębiorstw ma opracowaną strategię w obszarze social media. A w Polsce? Kiedy nasze firmy o to zadbają i na co powinny
Dlaczego należy integrować działania e-marketingowe?
Badania pokazujące że dopiero zintergowanie działań reklamy banerowej, social media i kampanii w wyszukiwarkach przynosi wymierne efekty.