Skuteczny marketing internetowy – newslettery czy social media?
Jak przebiega komunikacja z Internautami? Czy częściej wybierają oni newslettery, portale społecznościowe czy serwisy mikroblogowe do komunikacji z marką?
Jak pozyskać nowych fanów na Facebooka?
Kilka wypróbowanych sposobów na zdobycie nowych fanów na portalu społecznościowym Facebook. Należy jednak pamiętać, że pozyskanie to nie sztuka, sztuką jest ich utrzymanie i przywiązanie
Czy dzieci i młodzież łatwo przywiązać do marek?
Jak przygotować działania w social media żeby dotrzeć do młodzieży? Czy i dziewczęta i chłopcy są wiernymi fanami marek? Odpowiedzi na te i inne pytania
Dlaczego warto robić kampanię w mediach społecznościowych?
Fani marek na Facebooku chętniej je kupują i wydają na nie zdecydowanie więcej niż pozostali konsumenci.
Portale społecznościowe w kampaniach banerowych
Loga i symbole portali społecznościowych w kampaniach banerowych powoli stają się codziennością. Jakie sposoby komunikacji widzimy i gdzie nas kierują?
Uczelnie na portalach społecznościowych
Czy social media to skuteczne narzędzie promocji dla Uczelni Wyższych? Jak zaangażować fanów i co pisać na stronach uczelni.
Profile użytkowników portali społecznościowych
Czym charakteryzują się użytkownicy portali społecznościowych? Czy wszyscy są skłonni do interakcji i lubią profile marek?
Turystyka w social media
Promocja biur podróży w social media, czyli jak wykorzystać portale społecznościowe do sprzedawania ofert wycieczek.
- 1
- 2