efektywne kampanie online

Internet najefektywniejszym medium reklamowym dla branży spożywczej

Internet pełni bardzo ważną rolę w procesie poszukiwania informacji o produktach spożywczych, a także w procesie podejmowania decyzji zakupowych. Oprócz poszukiwania informacji, badani często dzielą

Strategia marketingowa – działania w obszarze blogosfery

Planowane przez nas kampanie w obszarze social media, bardzo często uzupełniamy o elementy związane z blogosferą. Kiedy i przy jakich produktach? Nie ma jednoznacznej odpowiedzi

Strategia działań marketingowych w obszarze Social Media

W USA ponad 70% przedsiębiorstw ma opracowaną strategię w obszarze social media. A w Polsce? Kiedy nasze firmy o to zadbają i na co powinny

Serwisy mikroblogowe – strategia obecności marki

Czy serwisy mikroblogowe są dobrym sposobem na promocję naszej marki w sieci? Po co Internauci śledzą marki na Twitterze czy Blipie?

Budowanie strategii obecności na Facebooku

Przed podjęciem decyzji o rozpoczęciu działań na portalach społecznościowych, musimy się zmierzyć z jej szczegółowym zaplanowaniem i opracowaniem strategii. Dlaczego? Nasze działania powinny być nakierowane

Czy warto prowadzić stronę na Facebooku dla biznesu e-commerce?

Kilka słów o tym jak skutecznie połczyć działający sklep internetowy i fanpage na Facebooku. Rozważanie odwiecznego pytania – warto czy nie?

Dlaczego łączyć e-mail marketing z działaniami Social Media?

Połączenie e-mail marketingu i działań w Social Media, nie stanowi dla siebie konkurencji, a wręcz działania te należy uznać za komplementarne.

Skuteczny marketing internetowy – newslettery czy social media?

Jak przebiega komunikacja z Internautami? Czy częściej wybierają oni newslettery, portale społecznościowe czy serwisy mikroblogowe do komunikacji z marką?

Dlaczego należy integrować działania e-marketingowe?

Badania pokazujące że dopiero zintergowanie działań reklamy banerowej, social media i kampanii w wyszukiwarkach przynosi wymierne efekty.

ROI w kampaniach internetowych

Dla e-ffectica.pl, ROI jest najważniejszym wskaźnikiem, pokazującym skuteczność przeprowadzonych działań w Internecie. Skutecznie wpływamy na wzrost sprzedaży, zarówno online jak i offline oraz potrafimy wykazać,

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart